בפעם הבאה שאתם רוצים לבכות על כך שאתם נראים זקנים, חשוב שתדעו שרק לנער אחד מסין מותר להתלונן על כך, שכן הוא באמת נראה זקן. כשמסתכלים על צ'יאו קואי, מהעיר חרבין, קשה להאמין שהוא רק בן 18, ואם לא היו אומרים לנו אחרת היינו חושבים שהוא עוד סבא חביב. המראה הקשיש הזה נגרם בשל מחלה מסתורית שגורמת לשרירים ולעור הפנים שלו להפוך רפויים ושמוטים. 



בסרטון שלו שהפך וויראלי בסין, קואי הסביר שהבחין לראשונה בסימפטומים המשונים כשהיה בחטיבת הבינתיים, ומאז הפנים שלו הפכו שמוטים יותר ויותר, עד לנקודה בה זה גרם לו להראות זקן בהרבה מבני כיתתו. המראה המשונה שלו גורם לרבים ללעוג לו, אבל הוא מצליח להישאר חיובי: "אני אשקר אם אגיד שהמראה שלי לא מפריע לי, אבל תמיד הייתי אדם אופטימי. זה הצד החזק שלי".



במהלך השנים, קואי הלך לרופאים רבים, אך אף אחד לא הצליח להבין מאיזו מחלה הוא סובל, ולכן גם לא ידעו איך לטפל בו. למרבה המזל, מלבד שינוי דרסטי של המראה שלו, המצב הרפואי הנדיר לא השפיע לרעה על בריאותו. 


נראה קשיש בהרבה מבני כיתתו בשל מחלה מסתורית. צ'יאו קואי
נראה קשיש בהרבה מבני כיתתו בשל מחלה מסתורית. צ'יאו קואי


למורת כל הקשיים, הנער, שלומד בימים אלו למבחני סיום התיכון, מצליח לקבל את המצב המוזר והמבהיל הזה. הוא סיפר שהתמיכה של משפחתו וחבריו עזרה לו להבין שיש בחיים דברים חשובים יותר מאשר להראות צעיר. למשל, כמו להיות תלמיד טוב וחרוץ, משימה שהוא עומד בה בהצלחה רבה. קואי הוא אחד תלמידים המצטיינים בכיתתו ואפילו זכה לכינוי "סופר מן" בידי חבריו לכיתה, בשל יכולתו להצליח בתחומים לימודיים כה רבים.

גם המורים שלו לא מפסיקים לשבח אותו ומשוכנעים שיצליח להתקבל לאוניברסיטאות הטובות ביותר בסין, ויגשים כל מטרה שיציב לעצמנו. קואי סיפר שהוא מקווה להתקבל לאוניברסיטת בייג'ינג או אוניברסיטת צ'ינגחואה, שני מוסדות הלימוד היוקרתיים ביותר במדינה. 
 
למרבה המזל, המחלה לא פגעה בבריאותו. קואי יחד עם בני כיתתו
למרבה המזל, המחלה לא פגעה בבריאותו. קואי יחד עם בני כיתתו


במהלך השנים עלו לכותרות צעירים במצב דומה לשל קואי, שאובחנו כסובלים ממחלה נדירה בשם קוטיס לאקסה. המחלה הזו גורמת לעור לאבד את הגמישות שלו והופכת אותו למדולדל, ולמרות שקואי לא אובחן רשמית יתכן שהוא סובל מאותה מחלה. במקרים חריפים שלה, המחלה הנדירה הזו לא פוגעת רק במראה, אלא גם ברקמות החיבור של איברים פנימיים כמו הלב, כלי הדם והריאות.