אישה מבריטניה שסובלת מהתמכרות לניתוחים פלסטיים עלולה כעת לשלם על כך בחייה, אבל היא מתעקשת שלא אכפת לה והיא שמחה שלפחות תמות יפה. איימי ואנס, 43, ממחוז סאסקס, עברה כל כך הרבה פעמים תחת שולחן המנתחים עד שזה גרם לה לנזקים בלתי הפיכים, ביניהם כאבי שרירים כרוניים. היא כבר הספיקה להוציא יותר מ-130,000 דולרים על ניתוחים והליכים קוסמטיים והיא ממש לא מתכוונת להפסיק. גם העובדה שהיא לא דומה לעצמה או לבן שלה לא תעצור בעדה, למרות שלדבריה זה כן מטריד אותה.



את האובססיה לניתוחים החלה בגיל 25, אז עבדה כרקדנית וקיבלה זריקות בוטוקס על בסיס קבוע כדי להראות צעירה. מאז כבר הספיקה לעבור ניתוח אף, הרמת עפעפיים, מילוי שפתיים, הרמת ישבן והגדלת חזה. במשך תקופה ארוכה גם קיבלה זריקות של הורמון לא חוקי, שנועד לגרום לעור שלה להראות צעיר יותר. כעת היא משוכנעת שזה מה שגרם לה לחלות בפיברומיאלגיה, מה שאומר שיש לה כאבים כרוניים בשרירים בכל גופה.

גם העובדה שסבלה מדליפה משתלי החזה שלה בהחלט לא תרמה למצבה הבריאותי הרעועה. "כל הסבל הזה והתרופות שאני לוקחת, זה הכל בגלל הניתוחים שעברתי כדי להראות טוב", היא סיפרה ל"סאן" הבריטי. "הזמן היחיד שאני לא סובלת בו הוא לאחר ניתוח פלסטי. ברור שזה בגלל כל משככי הכאבים שהם דוחפים לי. זה גורם לי להרגיש כמו וונדרוומן!"




למרות שהיא יודעת שהניתוחים הורגים אותה לאט ובייסורים, איימי עדיין מעדיפה לסבול אם זה אומר שתהיה יפה: "אני מעדיפה לסבול מכאבים ולשמור על החזה שלי. אני חושבת שזה שווה את הסיכון כדי להראות כפי שאני נראית. במקרה הגרוע ביותר אראה טוב בארון המתים שלי".

לאחרונה מצבה הפך מסובך עוד יותר, כשקיבלה עבודה כאשת שיווק בקליניקה לניתוחים פלסטיים בטורקיה. היא סיפרה שיום אחד טסה למדינה לעבור הרמת ישבן ברזילאית וקיבלה הצעה שלא יכלה לסרב לה. "הסתדרנו כל כך טוב, אני והצוות, עד שהם ביקשו ממני להיות שגרירה שלהם", הסבירה. "אני פוגשת נשים שרוצות לעבור ניתוחים וטסה איתן ודואגת להן, וגם טסה איתן חזרה". בתמורה לעבודה הקשה, היא מספרת ש"גם משלמים לי ואני גם מקבלת ניתוחים בחינם. בעלי לא יזהה אותי בקרוב!".

היא כמובן כבר ניצלה את ההזדמנות ולא מזמן עברה הרמת ישבן נוספת. היא סיפרה על החוויה הכואבת והמאתגרת: "לא הצלחתי לשבת כבר שישה שבועות. עמדתי כל הדרך בטיסה חזרה מטורקיה". נותרו לה עוד שבועיים עד שתוכל לחזור "להשתמש בישבן", אך עד אז איימי אינה יכולה לעשות דבר: "אני לא יכולה לעבוד, אני לא יכולה לנהוג. זה מאוד כואב, זה הניתוח הכי קשה שעברתי. זה קוץ בתחת, תרתי משמע!".

על אף כל מה שעברה ולמרות הסכנה הטמונה באורח חייה, היא לא חוששת ומתכוונת להמשיך בשגרה זו:  "חיים רק פעם אחת, ויש כל הרבה דברים שיכולים להרוג אותי, החיים כל כך קצרים. אם זה גורם לי להיות מאושרת ולהרגיש טוב יותר לגבי עצמי, אז למה לא?".
 


 

Always time for a selfie!!! #mya #cosmeticsurgery #hospitalselfie

A post shared by Aimi Veness (@aimis_world) on