תמיד אמרו לכם שאין סיכוי שמה שקורה בסרטי ובסדרות אימה יתרחש במציאות? ובכן, זה זמן טוב לספר ששיקרו לכם. האמת היא, שבמציאות מתרחשים דברים מחרידים, לפעמים פחות ולפעמים יותר, מאלו שמתרחשים על המסך. יוכלו להעיד על כך בני משפחה מניו יורק, שאחרי שנים שחיפשו את אביהם האובד, הם חושבים שמצאו את שרידיו מתחת לביתם.

הכל החל בשנת 1961, אז גילו סטיבן ומייקל קארול שאביהם ג'ורג' נעלם. בזמנו, אימם דורות'י סרבה להרחיב בנושא ורק אמרה להם ש"הוא יצא מהבית ולא חזר עוד". אבל השניים חשדו כי זו לא כל האמת, ומאז תהו מה עלה בגורלו וחיפשו אחריו. בשנות ה-80, מייקל אף קנה את בית ילדותם מאמו, שנפטרה מאז, בתקווה לפתור סוף כל סוף את תעלומת העלמות אביהם.

בעזרתו של סטיבן, השניים החלו לחפור במקום, אך עצרו מתוך חשש שייגרם נזק למבנה. שנים לאחר מכן הם החליטו להמשיך מאיפה שהפסיקו, ואפילו גייסו לצורך כך מומחי על טבעי. אחד מהם אמר להם שיש "אנרגיה מוזרה" בבית, ואחר טען במפורש שזה אביהם ג'ורג', ושהוא נמצא באזור המרתף.

באמצעות מכ"ם חודר קרקע (מערכת גאופיזית שממפה שכבות תת קרקעיות באמצעות), הם גילו שאכן יש משהו באזור המרתף, ושהוא נמצא בעומק של כמטר וחצי תחתיו. לאור הממצא המפתיע, מייקל וסטיבן מיד ניגשו לפעולה, ובעזרת ילדיהם הבוגרים הם חפרו במשך חודשים, עד שהגיעו אל הממצא המצמרר - שלד אדם.

השניים משוכנעים שזה אביהם, ומקווים שיוכלו לקבל תשובה על כך אחת ולתמיד. על פי ג'רארד ג'יגאנטה ממשטרת מחוז סאפוק, האב לא דווח כנעדר, אך הוא יבדוק אפשרות כזו בכל מקרה. הוא הוסיף שהשלד נלקח לבדיקות מעבדה כדי שניתן יהיה לבדוק את זהותו, תהליך שיכול לקחת מספר חודשים. לדעתו של ג'יגאנטה, תהיה זהותו אשר תהיה, נסיבות מותו ככל הנראה היו פליליות.

מייקל וסטיבן מבינים שיש סיכוי שלא ידעו מה קרה לאביהם, אבל אם יגלו שזה הוא לפחות ידעו שלא עזב אותם. "הרגשנו שהוא נטש אותנו כילדים, אבל יתכן שהוא היה כאן כל הזמן הזה", סיפר סטיבן שהיה אז רק בן חמש לחדשות NBCNewYork. "אם זה הוא. אנחנו יכולים גם סוף כל סוף לקבור אותו".