בעולם יש הרבה יצורים מוזרים שנראים כמו נלקחו הישר מסרט מדע בדיוני או מסרט אימה, ואפילו החוקרים מתקשים להאמין שהם אמיתיים. קחו לדוגמה את היצור הזה, שנראה כמו הכלאה בין כלב לעכביש, למרות שהוא לא משתייך לאף אחת מהקבוצות הללו. למעשה, מדובר בכלל בסוג של עכבישני, אשר מתגורר לו בשקט בשקט כבר אלפי שנים ביערות הגשם של אקוודור.



אותו כלב-עכביש זכה לכינוי Bunny Harvestman, בגלל שאוזניו מזכירות מעט אוזני ארנב, והוא שייך למשפחת הקוֹצְרִים (רגלבישאים), שזו סדרה של פרוקי רגליים במחלקת העכבישניים. מה שמאפיין את המשפחה הזו, בין היתר, הוא הרגליים הארוכות מאוד שלהם ביחס לגופם, והעובדה שהראש ושאר הגוף מקובצים יחד ללא הפרדה נראית לעין



אחד היצורים הכי מוזרים בטבע. צילום: טוויטר
אחד היצורים הכי מוזרים בטבע. צילום: טוויטר


למרות המראה הביזארי שלו, מדובר ביצור קטן, עדין ולא ארסי. כשהוא צריך להגן על עצמו מפני טורפים הוא מעמיד פני מת או מסתתר, ואם הטורף תופס באחת מרגליו הוא יכול להשיל אותה. החיסרון האדיר בכך הוא, שהרגל לא תצמח לעולם בחזרה. דרך נוספת באמצעותה הוא מגן על עצמו היא על ידי הפצת ריח מאוד מסריח מבלוטות שנמצאות בצידי גופו, במטרה לגרום לטורפים לא לרצות לאכול אותו.

למרות שהוא קיים עוד מאז תקופת הדינוזאורים, מעט מאוד ידוע עליו וגם לא ברור למה יש לו מראה שמזכיר ראש של יונק. ההשערה היא שזה נועד לגרום לו להראות מאיים יותר, וכך גם ה"עיניים" שלו הן שני כתמי צבע שנועדו להפחיד טורפים, כשעיניו האמתיות קטנות יותר ונמצאות תחתיהם. הוא ניזון כשאר בני משפחתו בעיקר פרוקי רגליים קטנים או שבלולים, צמחים, חומרים אורגניים רקובים ופטריות.