אין ספק שחתונה זה אירוע מאוד משמח, אבל יחד עם זאת הוא הוא גם מאוד מלחיץ, בייחוד עבור הכלה. אחרי הכל, בזמן שמהחתן מצפים רק להגיע, ממנה מצפים להראות מושלם ולארגן את החתונה המדהימה ביותר שנראתה אי פעם. בשל כך, זה לא נדיר לראות נשים הופכות לשתלטניות עד בלתי נסבלות לפני היום הגדול, ואוי למי שעומד בדרכן.

השבוע למשל, כלה לחוצה מבריטניה חשפה שהיא שוקלת להחרים את אחותה מהחתונה שלה, בגלל שהיא נכנסה להריון בניגוד להוראותיה. לדבריה, אחותה הייתה אמורה להיות אחת השושבינות שלה, וקיבלה הנחיות ברורות מאוד עבור התפקיד החשוב הזה. "הודעתי לה באוגוסט שאני לא רוצה שושבינות עם בטן הריונית בולטת לעין בחתונה שלי, וזו העדפתי האישית", כתבה האישה האלמונית בפוסוט בפייסבוק, "והנה אנחנו כבר בפברואר והיא אומרת לי שהיא בהריון, מה שאומר שהיא תהיה בחודש השמיני להריון שלה ביום החתונה שלי הקיץ".

אומנם היא לא אמרה זאת מפורשות, אך אפשר רק לנחש שהיא חושבת שאישה בהריון תגנוב לה את אור הזרקורים. היא הוסיפה שהיא לא יודעת מה לעשות, שכן מדובר במצב מאוד רגיש. "אני לא מצפה שנשים לא יכנסו להריון בגלל החתונה שלי, אבל אני כן מרגישה שזו זכותי לשנות החלטות בשל התרחיש החדש", הסבירה. היא סיימה את הפוסט כשהיא פונה לגולשות בבקשה לעזרה, וכתבה שכל עצה תתקבל בברכה.

לא רוצה שושבינות הריוניות בחתונה שלה. אילוסטרציה: פיקסאביי
לא רוצה שושבינות הריוניות בחתונה שלה. אילוסטרציה: פיקסאביי


לצערה הרב, אף אחת מהמגיבות לא חשה אמפתיה כלפיה וכלפי החוקים המשונים שלה. "אם זה כל כך חשוב לך שאחותך תהיה בחתונה שלך, זה לא אמור לשנות לך אם היא בהריון או לא", כתבה גולשת בשם לין. לעומתה, מגיבה אחרת הייתה נוקשה הרבה יותר: "את נשמעת כמו אדם נורא, לא הייתי מוכנה לבוא לחתונה שלך גם אם היא היית משלמת לי".

גולשת בשם בריטני כתבה בציניות: "חס וחלילה שאחותך תהרוס לך את החתונה, כדי שתהיה לך אחיינית או אחיין לאהוב במשך כל חייך. איך היא מעזה!". אחרת סיכמה היטב את המצב: "אסור למצוא עבודה חדשה, אסור להתכנס להריון, אסור למצוא בני זוג חדשים ואסור להתחתן. מה נסגר עם כל הכלות המטורפות האלו, שרוצות שכולם ישימו את החיים שלהם בהמתנה עד ליום החתונה שלהן?". נכון לעכשיו, לא ברור מה החליטה לבסוף הכלה הלחוצה, אך נוכל רק לקוות שתחזור לעשתונותיה.