אם חשבתם שישראלים מתנהגים בצורה מחפירה בסופר (בייחוד בחגים), כנראה שאף פעם לא הייתם בסניף של "וולמארט". מדובר ברשת סופרמרקטים אמריקאית ידועה לשמצה, שלקוחותיה עושים בה דברים מזעזעים - הם מגיעים בלבוש חלקי או בלי לבוש כלל, הם מתקוטטים, עושים את הצרכים שלהם ומקיימים יחסי מין.
במילים אחרות, התרחישים שקורים ברשת הזו מעוררים מחלוקת, אך גם מספקים בידור להמונים מידי יום ביומו. לפני שבועיים למשל, אירוע משונה שהתרחש בסניף בוויסקונסין לכד את תשומת הלב של הציבור האמריקאי, במסגרתו אמא, הבן שלה והכלב שלהם נעצרו לאחר שגרמו מהומה. על פי עמוד הפייסבוק של משטרת העיר או קלייר, האם, ליסה סמית בת ה-46 ובנה בני, 25, הגיעו לקניות יחד עם הכלב שלהם בו, ונתנו לו לשוטט במקום ללא רצועה.


 

הכלב השובב רץ ברחבי הסופר ובשלב כלשהו חטף מאחד המדפים עיסה להכנת מאפינס, וניסה לברוח איתה בלי לשלם. בשלב זה, לקוחות רבים כבר התקשרו למשטרה, ואז הכיף האמיתי רק התחיל. שוטרים שהגיעו למקום מצאו את סמית' הורסת את אחד מתצוגות המוצרים. לאחר מאבק קצר הם הצליחו להוציא אותה החוצה, אך היא החלה להדגים עליהם את כישורי הקרטה שלה וניסתה לפגוע בהם. כשהייתה במושב האחורי של הניידת אף בעטה בחלון וגרמה לו נזק.

בינתיים, מסיבה לא בוררה, בני התפשט בתוך הסופר וחשף עצמו ללקוחות המבועתים. הוא כיסה את איבריו המוצנעים עם בגדים שמצא בחנות, ואז ניסה להימלט מהשוטרים על קולנועית ששייכת לסופר. לצערו הרב, הכלי האיטי לא עזר לו יותר מידי והשוטרים הצליחו לבסוף לתפוס אותו. בני הואשם בהתערטלות בפומבי, גניבה והתפרעות בפומבי, בעוד אימו הואשמה בהתפרעות בפומבי והתנגדות למעצר. הכלב בו לא הואשם לבסוף ושוחרר תחת אזהרה.