למילים יש משמעות, בייחוד לאלו שאנחנו שומעים מההורים שלנו כילדים, ובמידה ואמרו לנו הרבה דברים רעים יש סיכוי גדול שזה ישפיע עלינו למשך כל החיים. על כך תוכל להעיד דוגמנית מיפן, שמאז גיל 18 הספיקה לעבור כ-300 ניתוחים פלסטיים והליכים קוסמטיים, בגלל שאמא שלה תמיד התלוננה על המראה שלה.

בראיון לערוץ טלוויזיה מקומי, צובאקי טומומי בת ה-39, חשפה את הטראומה שהותירה בה אמא שלה כשהייתה ילדה. לדבריה, היא כל הזמן הייתה יורדת על איך שהיא נראת והייתה קוראת לה "מכוערת" מול אנשים אחרים. בכל אירוע משפחתי כשמישהו היה ניגש אל טומומי ואומר "וואו כמה שגדלת", אמה הייתה מתערבת ועונה להם ש"היא ילדה מכוערת".

טומומי התחננה בפניה שתפסיק להשפיל אותה מול אחרים, אבל זה לא עזר. התוצאה, כאמור, הייתה הרסנית, וטומומי העבירה את כל ילדותה במחשבה שהיא חייבת לגרום לעצמה להראות טוב ולהיות יפה, כדי לרצות את אמא שלה ואת עצמה.


בשל כך, ברגע שהיא סיימה תיכון, טומומי עברה את הניתוח הפלסטי הראשון שלה, ואת 21 השנים הבאות הקדישה כמעט לחלוטין לעוד ועוד ניתוחים. עד כה, היא השקיעה יותר מ-30 מיליון ין יפני (כ-280,000 דולר) בשינוי המראה החיצוני שלה, כשתחילה שילמה עליהם באמצעות כסך שחסכה.

אך גם בשנות ה-20 שלה כשהפכה לדוגמנית מוערכת והתפרנסה מיופייה, טומומי לא ידעה נחת והייתה נחושה להמשיך ולשפר את המראה שלה. לדבריה, את רוב הכסף שהרוויחה השקיעה בניתוחים ושיפצה כל חלק אפשרי בפניה ובגופה. 

כשנשאלה אם לא חששה מהניתוחים, הסבירה שהכאב היה אומנם אדיר, אבל "לא פחדתי, כי רציתי להיות יפה". באשר לתכניותיה לעתיד טומומי הוסיפה שהיא לא מתכוונת להפסיק לרדוף אחר המראה המושלם עד יום מותה.