מצלמה במעגל סגור תיעדה רגע לא ייאמן של אישה שניצלה ממוות בשניה האחרונה. קארן ג'ונסון עמדה בתחנת האוטובוס, בפרברים הצפוניים של סידני, אוסטרליה. היא הניחה את סל הקניות שלה בתחנה והסתובבה במקום כשלפתע קרה האירוע המטלטל שיכול היה לסיים את חייה.

רגע התנגשות המכונית (צילום: רויטרס)

מכונית שיצאה מכלל שליטה, נסעה במהירות אל עבר המדרכה. היא דרסה את חפציה של ג'ונסון והשאירה אותם מרוחים על הרצפה. לאחר מכן, המכונית התנגשה בחלון החנות הסמוכה שהתנפצה ונפגעה קשות. גברת ג'ונסון סיפרה שהיא לא יודעת מה גרם לה להתרחק מחפציה. היא לא יכלה להאמין כמה קרובה הייתה יכולה להיות מהמוות. "זה מוזר לצפות בסרטון ולהבין כמה זה היה קרוב. בשלב מסוים הסתכלתי על גופי כדי לראות אולי נכנסה בי זכוכית שבורה וגם, כלום", אמרה ג'ונסון, "אם אני עדיין כאן, אני חייבת לעשות משהו טוב עם חיי". 

האירוע הדרמטי נתפס במצלמת מעגל סגור של החנות FLICK 'n' FISH bait & tackle. בעל העסק ג'האד טואמה פרסם את הסרטון בפייסבוק העסקי וכתב: "מה שראיתי היום הוא דבר לא שאשכח הרבה זמן, זו גברת בת מזל, החנות השכנה לנו נפגעה קשה מפגיעת המכונית אך, תודה לאל, אף אחד לא נפצע קשה". על פי הדיווחים, נהג המכונית סבל מבעיה רפואית שגרמה לו לאיבוד שליטה. מאוחר יותר הוא פונה לבית החולים.