בן הזוג שרצה להציע נישואין לחברתו תכנן את הפרטים בקפידה – הוא לבש חליפה מיוחדת, דאג לצלם והחליט לבצע את הצעת הנישואין הרומנטית על גשר ברוקלין המפורסם של ניו יורק. אך הוא לא ציפה לטעות המביכה שעלולה לקרות. 

כריס ויגו, מניו יורק, ארה"ב, לקח את חברתו אנג'לינה ריברה למקום האייקוני כדי לשאול את השאלה הגדולה. הוא ביקש מחברו ג'וש רוסאריו להיות הצלם ברגע המרגש, אך כאשר רוסאריו ניסה להשיג עבור הזוג המאושר את התמונה המושלמת קרה מקרה שלא הותיר אותם אדישים.

רגע ההצעה הכושלת

@officialjoshyjosh

Not my finest moment 🤦🏼‍♂️ ##fyp ##foryou ##foryoupage ##explore ##nyc ##funny ##love

♬ original sound - Joshua

רוסאריו התמקם על נתיב לרכיבה לאופניים כדי להשיג זווית צילום מחמיאה, כאשר רוכב אופניים שנסע על הגשר התקדם ישר אל עבר הצלם, הוא פגע בו ויחד הם התגלגלו על הרצפה והרסו לזוג את הרגע שכל כך חיכו לו.

בראיון לNew York Post- הם סיפרו כי הם נזכרים ברגע ונקרעים מצחוק. "לא ידעתי מה לומר, האם להמשיך להחזיק את היד של אנג'לינה או לגשת לעזור לו?", אמר הבעל לעתיד. חברו הצלם ג'וש אמר בריאיון: גרתי בניו יורק כל חיי אך מעולם לא הייתי בגשר ברוקלין. איך אני אמור לדעת שיש מסלול אופניים מיוחד?".

הסרטון המדובר הפך לוויראלי בכל רחבי הרשת, הוא צבר מיליוני צפיות ותגובות מצחיקות. אחת כתבה: "אמא, איך אבא הציע לך נישואין? הו, זה סיפור על גשר ברוקלין, צלם מגושם ורוכב אופניים אחד". חלק בכלל התייחסו לעובדה שיש צלמת נוספת להצעה שהרסה גם היא את הרגע המושלם כשהיא אמרה ברקע: "דברו בקול רם יותר", וצחקו על עצם הסיטואציה הכושלת.