במהלך "שבוע הזהב" הסיני התפרצה שריפה גדולה בפארק השעשועים טייטשאן והרגה כ-13 בני אדם. הרגע המבהיל תועד כאשר בקטע נשמעו צרחות והמבקרים החלו לרוץ ממקור האש המתפשטת. ההשערה היא כי האש החלה בהתלקחות של תערוכת פסלי שלג שהוצגה בפארק.

רגע השריפה בפארק השעשועים בסין

מעל גלגל הענק בפארק השעשועים בעיר טאיוואן, שבמחוז שאנשי, סין, החלה להתפשט אש גדולה ומעליה עננת עשן אימתנית. כאשר התחיל האירוע, צוות העובדים בפארק קרא במהירות לצוותי כיבוש האש ואמבולנסים שדהרו אל המקום. 13 בני אדם נהרגו באירוע ועוד כ-15 נפצעו ברמות שונות ונלקחו לבית החולים להמשך טיפול.

ממשלת המחוז שאנשי, סגרה את פארק השעשועים ובעלי האתר והצוות הבכיר נלקחו לחקירת משטרה. המשרד לניהול חירום במדינה אמר כי מתקיימת וועדה לבטיחות בעבודה שתפקח על חקירת השריפה, כך על פי העיתון Daily Star הבריטי.

"שבוע הזהב" החל ביום חמישי האחרון בסין. זהו חג לאומי בן שמונה ימים שהחל בשנת 2000 על ידי ממשלת סין שבמטרה לעודד את התיירות במדינה. במהלך שבוע זה, המדינה מאפשרת לעובדים לקבל חופשה רצופה בה הם יוכלו לערוך טיולים ארוכים כדי לפגוש את המשפחה או לצאת לחופשה בתוך המדינה. 

פארק השעשועים טייטשאן, הוא אטרקציה תיירותית גדולה המתגאה במספר רב של מוזיאונים, גלגלי ענק, רכבות הרים והרבה חנויות ובתי קפה. זהו גם המקום בו התקיימה ההתקהלות הגדולה ביותר השנה, מאז פרוץ מגיפת הקורונה העולמית.