סרטון שהפך לוויראלי בכל העולם, ממצלמות אבטחה במעגל סגור, תעדו רגע מדהים בו חתול גיבור במיוחד נחלץ לעזרתו של ילד קטן שהותקף על ידי כלב משוטט ברחוב. בסרטון, שנמשך כ-20 שניות מהירות, ותועד בשכונת מגורים בברזיל, ניתן לראות את החתול הקטן לא מהסס ומציל את המצב. 

תיעוד ההצלה של החתול את הילד בברזיל (צילום: מתוך יוטיוב)

תחילה, נראה הילד הקטן עומד על יד קיר לבנים, בעוד שהכלב העצבני מתעסק עם חתול לבן שהיה מתחת למכונית אפורה שעמדה חונה בסמוך לאירוע. לאחר מכן, הילד הריב אבן מהרצפה והשליך אל עבר הכלב האפור שהסתובב בחופשיות. הכלב התוקפני ככל הנראה כעס על המעשה של הילד הקטן והחל לקפוץ עליו ולנשוך אותו. 

בזמן שהילד בוכה וקורא לעזרה, חתול בצבעי אפור ולבן ראה את המקרה מרחוק ורץ באומץ לב אל עבר הילד. הוא זינק על הכלב והסיח את דעתו מהילד, כך שהוא הסתובב חדור מטרה והחל לרדוף אחרי החתול. למרבה המזל, החתול הצליח להימלט מידיו של הכלב, אחרי שאישה מבוגרת שעמדה בצד הדרך הגיעה גם היא להפריד את הקרב בין בעלי החיים. 

האירוע התרחש בחודש שעבר, אך רק לאחרונה פורסם הסרטון המדהים. הגולשים שצפו בסרטון שיבחו את החתול על שהציל את הילד, אך גם הסתייגו וטענו כי הילד לא היה צריך להשליך אבן על הכלב. אחד הגיב: "החתול הזה מדהים! שם את עצמו כקורבן כדי להציל מישהו אחר". גולש אחר כתב: "חתולים לא מוערכים כחיות מחמד. כולם חושבים שהם רעים, אבל באמת אכפת להם מאיתנו".