זוועה שהתרחשה השבוע בעיראק מסעירה את העולם, כאשר אישה שרצתה לנקום בבעלה, תועדה משליכה את שני ילדיהם הקטנים מהגשר אל נהר החידקל שבמדינה. על פי הרשויות המקומיות, המשטרה הצליחה לעצור את האישה האכזרית וגופותיהם של שני הילדים נשלפו מין הנהר.

***קשה לצפייה***

תיעוד מצלמות האבטחה - אישה מעיראק משליכה את ילדיה לנהר (צילום: מתוך יוטיוב)

האירוע המזעזע התרחש ביום שבת האחרון בשעות הבוקר המוקדמות ותועד על ידי מצלמות אבטחה במעגל סגור שפורסמו על ידי הרשויות המקומיות. בסרטון אפשר לראות את האם, לבושה חיג'אב, משליכה את שני ילדיה מעבר לגשר אל-עיממה אל נהר החידקל. חוליה מיוחדת של כוחות הביטחון העיראקיים הוזעקה מיד אל הנהר במטרה למצוא את גופות הילדים הקטנים. ואחרי חיפושים ארוכים, נמצאו גופותיהם של שני הילדים, חור מוחמד בן ה-3 ומסומה מוחמד בן השנה. 

האם, שביצעה את המעשה הנורא, נלקחה אותרה ונלקחה לחקירה, במהלכה היא הודתה כי היא רצחה את הילדים בעקבות סכסוך עם בעלה שדרש להתגרש ממנה. "המקרה הזה תוכנן כבר זמן רב. עברו כבר חודשים מאז שהאישה הזו נפרדה מבעלה", אמר אבו טחסין דרג'י, סבם של הילדים מצד אביהם, לאתר הכורדי Rodeo והוסיף: "בינואר האחרון הבעל תפס את אשתו בוגדת בו, הוא החזיר אותה לבית הוריה ודרש להתגרש ממנה – והם הסכימו. מעולם לא המשכנו לדון בעניין ולא האמנו שהיא תרצה לנקום".