פעוטה איבדה את זרועה הימנית בחווה לא חוקית במישיגן, ארה"ב, שמנהלת סבתה, זאת לאחר שננשכה על ידי כלב זאב במקום. רשויות חיות הבר חוקרות את המקרה ותפסו עד כה 15 בעלי חיים ועוד 47 הכלאות של כלבי זאב שהיו בחווה, כך על פי הרשויות במדינת מישיגן. סבתה של התינוקת הקטנה, ברנדה פירסון, נעצרה והחקירה בנושא עדיין בעיצומה. 

בעלי החיים בחווה, שנקראת Howling Timbers, הינם גזעיים, אך הם עברו הכלאות גנטיקה של כלבים וזאבים. נכון לכתיבת שורות אלו, הרשויות טוענות כי ידה של התינוקת ננשכה על ידי אחד הכלבים בחווה ולאחר מכן, נאלצה להכרת. עם זאת, סבתה טוענת כי ידה נתפסה בגדר ולכן הפציעה החמורה שגרמה לכריתת ידה של נכדתה. פירסון אמרה ביום שלישי האחרון לרשת החדשות Fox News כי היא מסרבת לדבר עם התקשורת ללא עורך דין וכי היא מאמינה שדבריה יסולפו על ידם. 

כלבי הזאב בחווה הלא חוקית (צילום: Michigan Department of Natural Resources)
כלבי הזאב בחווה הלא חוקית (צילום: Michigan Department of Natural Resources)

גידול כלבי זאב הוא אינו חוקי ללא רישיון מתאים כיוון שהם יכולים להוות סכנה עבור מי שלא עבר הסמכה מקצועית לטיפול בהם. אחרי המקרה המזעזע של הפעוטה, המשטרה המקומית השיגה צו חיפוש בחווה. "אסור לאפשר לאף אדם להתקרב לכלבים האלה", אמרה פקידת שימור בעלי החיים, אנה קולן, אחרי שביקרה בחווה. היא הוסיפה כי אחרי המקרה, הארגון עושה ככל שביכולתו על מנת להגן על החיות ועל בני האדם שעלולים היו להיפגש עם הכלבים האימתניים. 

"יש צורך לנקוט בענישה חמורה עבור החווה הבלתי מורשת הזו, כיוון הסבתא ניהלה בחצר האחורית שלה קוקטייל מסוכן ואכזרי של בעלי חיים ללא פיקוח ממשלתי", אמרה דובי מצלר, מנהלת אכיפת החוק לשימור בעלי חיים בקרן PETA. היא הוסיפה כי האירוע המזעזע שהתרחש במישיגן הוא הסיבה מדוע אסור לגדל או לקנות כלבי זאב לא מורשים ומאולפים מפני שהם בלתי צפויים ולעיתים קרובות הם עלולים להגיב אל בני אדם כמו אל חיות בר אחרות

רשויות החוק האמריקאיות סיפרו  ל- Fox News כי פירסון הגישה בקשה להיתר, אך בקשתה מעולם לא אושרה והיא לא השלימה את כל ההליך הבירוקרטי הדרוש. כמו כן, היא לא הודיעה לאכיפת החוק על בעל חיים שברח ולא טיפלה כראוי בבעלי החיים בחוות החיות שלה.  על מנת לחזור להפעיל את החווה, הסבתא תאלץ להשלים את ההיתר ולהפעיל את המתקן באופן חוקי. לאחרונה, נפתח קמפיין גיוס המונים באתר GoFundMe על מנת לעזור לפעוטה להשתקם מהאסון ועד כה, גויסו כ-12 אלף דולר.