בדרך כלל כשאנחנו חושבים על מסיבות יום הולדת, אנחנו מדמיינים עוגה, משחקים, ריקודים ובעיקר הרבה כיף. אך כשהגבר הזה הגיע לחגיגת יום ההולדת ה-33 שלו, הוא הופתע לראות את האירוע שאירגן לו בעלו. אלי מקאן, הומוסקסואל שחי עם בן זוגו, הגיע לאירוע וגילה כי החגיגות הצפויות הפכו ללוויה הזויה בה האורחים התייחסו אל חתן השמחה כאל מת.

הפוסט שהעלה מקאן עם תמונות לווית יום ההולדת שלו

סקיילר ווסטרדהאל, בן זוגו של מקאן, העלה את הרעיון המוזר בטענה שאנשים לא צריכים למות על מנת שחבריהם יגידו עליהם דברים טובים ויספרו על כמה הם אוהבים אותם. לכבוד האירוע, ווסטרדהאל אירגן את הכל כמו בהלוויה - הוא תלה תמונות של מקאן בכל מקום, הורה לכל המשתתפים ללבוש שחור ואף בנה דמוי ארון קבורה שהיה עשוי מקרש גיהוץ וכריות. 

במהלך ההלוויה המבוימת, כל האורחים התבקשו להתעלם מקיומו של מקאן, והוא הסתובב בחדר בין האנשים כמו רוח רפאים. בשיחה של מקאן עם אתר החדשות Daily Mirror הוא סיפר: "סקיילר אמר לי באותו היום שאנחנו הולכים לארוחת ערב נחמדה ולכן צריך להתחפש. עשרים דקות אחר כך, כשהגענו לבית של חבר שלנו, ראיתי כבר מהחנייה שכל החלונות של הבית אטומים עם בד שחור וכבר אז חשבתי שזה מוזר". הוא הוסיף כי בן זוגו אמר לו שהם רק עוצרים להגיד שלום לפני שהם ממשיכים לאירוע, אך מקאן כלל לא ידע שזה האירוע שמצפה לו. 

הלווית יום ההולדת  (צילום: טוויטר)
הלווית יום ההולדת (צילום: טוויטר)

"כשנכנסתי פנימה ראיתי 15 מחבריי לבושים בשחור ומעמידים פנים שהם בוכים ומתאבלים. בעלי התיישב מיד והצטרף אליהם, בעוד כל המשתתפים מתעלמים לגמרי מקיומי. אחרי שהבנתי למה הם מתעלמים ממני, פשוט ישבתי על אחד הכיסאות וצפיתי באירוע המצחיק והחולני", אמר מקאן. טקס ההלוויה נמשך כחצי שעה וכלל מצגת תמונות וקריאת הספד שהכינו אמו ואחד מחברותיהם. 

מקאן סיפר כי זו לא הייתה הפעם הראשונה שבה בעלו משקיע כל כך בימי ההולדת שלו. ביום ההולדת שלפניו, ווסטרדהאל קבע לבעלו צניחה חופשית, ובזה שקדם לו הוא אירגן צייד זומבים בכל רחבי העיר שלנו שבו השתתפו כל חבריהם. מקאן סיכם ואמר: "יש לי בן זוג יצירתי ומפנק ואני באמת לא מאמין שהתמזל מזלי ופגשתי אותו".