סרטון דרמטי פורסם בימים האחרונים ברשתות החברתיות והפך לוויראלי בכל העולם, בו ניתן לראות חתול שנקלע לשריפה בדירה בוערת קופץ 25 מטרים כדי להציל את עצמו מהשריפה המשתוללת. השריפה התרחשה בשכונת הארלם שבניו יורק, ארה"ב, ותיעד אותה אחד מכתבי רשת החדשות NBC, אנ'גאלי המפיל. 

תיעוד החתול הבוער קופץ מחלון הקומה השנייה

השריפה ההרסנית נגרמה כתוצאה ממחלוקת משפחתית, בעקבותיה אדם הסתגר בביתו לפני שהצית אותה במכוון ביום שבת האחרון. על פי הדיווחים, שבעה בני אדם נפצעו בעקבות השריפה וביניהם שני שוטרים שהגיעו על מנת להשתלט עליה. בסרטון אפשר לראות שלושה קצינים ממשטרת ניו יורק צועקים ומנסים לגרום לחתול המפוחד לקפוץ מחלון הדירה הבוערת.

אחרי שהחתול עמד על אדן החלון וזנבו וחלקו האחורי התחילו להתלקח על ידי הלהבה האדירה, החתול הכתום קפץ על מנת להציל את עצמו, מגובה של 25 מטרים. לבסוף, אחד מאנשי כוחות ההצלה שהגיעו למקום הצליח לתפוס את החתול המסכן ונלקח במהירות לטיפול. למרות מספר הפניות הרב שהחלו להגיע אל המשטרה המקומית אחרי שפורסם הסרטון, עד כתיבת שורות אלו, לא ידוע עדיין מה מצבו.

לחתולים ישנה יכולת הישרדות יוצאת דופן, ישנם סיפורים רבים בהם חתולים הצליחו להציל את עצמם ממצב קשה אליו נקלעו. רק בחודש שעבר פורסם ברשת סיפור על חתול שנכלא בתוך מכולה ושרד רק על ידי אכילת חרקים ועכבישים שמצא בתוכה. בנוסף, לפני שבוע המשטרה בצפון יורקשייר חילצה חתולה לאחר שנקלעה בתוך מנוע של מכונית.