כלבה מסוג גולדן רטריבר, שהתגעגעה מאוד לבעליה, יצאה למסע ארוך ברחבי סין במטרה למצוא את ביתה, זאת, לאחר שבעליה השאירו את חיית המחמד אצל חבר המשפחה באופן זמני. הכלבה המדהימה בת השנה, שנקראת פינג, נמצאה כשהיא רזה במידה ניכרת ועם כפות רגליה מדממות, אחרי שהלכה במשך 14 ימים יותר מ-100 קילומטרים על מנת למצוא את בעליה. צפו באיחוד הכלבה פינג עם בעליה:

המשפחה, אליה שייכת פינג, מתגוררת בעיר צ'ידונג שבמזרח סין והחלה שיפוצים בביתה. בעקבות כך, הם ביקשו מחבר של המשפחה לדאוג לכלבה שלהם בזמן שהם עסוקים בשיפוץ, ונסעו למעלה משעתיים על מנת לשים את פינג בבית של חבריהם. אך לצערם, ארבעה חודשים אחרי שהחלו בשיפוץ, המשפחה גילתה כי הכלבה האהובה שלהם ברחה מבית חבריהם ונעלמה. מה המשפחה לא ידעה בעצם הוא שפינג יצאה למסע חיפוש על מנת למצוא את הדרך חזרה אליהם. 

אחרי שבועיים מרגע הבשורה העצובה, הכלבה העייפה, שהלכה מעל 100 קילומטרים, נמצאה צולעת מחוץ לבניין משרדים על ידי קבוצת עובדים שחילצה את חית המחמד ואיתרה את בעליה, כך על פי הדיווחים מהעיתון Jianghai Evening News הסיני. העובדים סיפרו כי הכלבה נמצאה כשכפות רגליה מדממות ולדבריהם, היא הייתה נראית מדוכאת אחרי שלא הצליחה למצוא את בעליה. בזמן שהעובדים שמרו על פינג ודאגו לה, העובדים החלו לנסות לחפש אחר בעליה בעזרת שיתוף התמונות של הכלבה ברשת החברתית הסינית הפופולארית WeChat

בתוך יום אחד בלבד מהרגע בו שותפה התמונה, המשפחה שאליה שייכת פינג, ראתה את התמונה ומיהרה לאסוף את חיית המחמד האהובה שלהם מבניין המשרדים, שהיה נמצא בעיר מגוריהם קידונג. לבסוף, פינג חזרה אל בעליה שדאגו לה ולקחו אותה לווטרינר על מנת לטפל בפצעיה. בסרטון שהעלו לרשת החברתית אחרי שפינג נמצאה, אפשר לראות את בעליה מלטף אותה ואומר לה בשקט: "עבדת קשה. מעכשיו תישארי בבית ולא נשלח אותך מכאן שוב אף פעם".