אישה, שניסתה לחמוק מתשלום החשבון על ארוחה במסעדה יוקרתית בקנדה, נתפסה אחרי שתוכנית הבריחה שלה השתבשה. האירוע מוזר התרחש כבר בחודש מרץ האחרון, אך תיעוד המקרה פורסם רק אתמול (שלישי) על ידי המשטרה המלכותית של קנדה (RCMP) בעמוד הטוויטר שלהם כחלק ממסע הסברה לציבור על עבודתם. תוך יום, הסרטון המצחיק הפך לוויראלי והופץ כבר בכל העולם. 

תיעוד האירוע בו אישה שניסתה לברוח מבלי לשלם - נתפסה בדרך מוזרה וקורעת מצחוק (צילום: Burnaby RCMP)

לפני תיעוד המקרה, האישה שניסתה לברוח הייתה במסעדה והזמינה לעצמה ארוחה כיד המלך. לאחר מכן, כאשר הגיע החשבון, היא נחרדה לגלות את המחיר והחלה לנסות להוציא לפועל תוכנית בריחה מסובכת, שלא הלכה כפי שציפתה. התוכנית כללה מעבר דרך שירותי הנשים במסעדה אל פתח האוורור של המסעדה, דרכו היא תכננה לזחול את דרכה לחופשי. כאשר העובדים במסעדה הבחינו כי האישה נעלמה משולחנה מבלי לשלם, הם הזמינו את המשטרה המלכותית במטרה לעצור אותה. 

במזל, האישה עדיין הסתובבה בתוך תעלת האוורור מעל המסעדה, בזמן שהשוטרים הגיעו למקום. בעוד קציני המשטרה ניסו להבין כיצד הם יוכלו לתפוס את הגנבת – היא התרסקה מין התקרה אל חדר שטיפת הכלים אל תוך המהומה. האירוע הלא שגרתי התרחש במסעדה בעיר ברנבי שבמערב קנדה. "קיבלנו טלפון ממנהל המסעדה בו נאמר לנו כי אחת הלקוחות ברחה מבלי לשלם את חשבונה", סיפר הקצין מייקל קלנג' בראיון לתחנת הרדיו המקומית 1130. הוא הוסיף כי הם החלו לחפש אחר האישה אך לדבריו, "לא היינו צריכים להתעכב, היא צנחה ישירות אלינו והקלה עלינו בחיפושים".

מהמשטרה המקומית נמסר כי האישה לא הזקקה לטיפול רפואי בעקבות הנפילה והמסעדה החליטה לבסוף לא להגיש תלונה במשטרה, בשל נסיבות חייה שהתגלו מאוחר לכן. "ניהלנו עם האישה מספר שיחות קשות בהן הסברנו לה את המצב", אמר קלנג' והוסיף: "ניקח את האירוע הזה כתזכורת לכולם, שכן האירוע יכול היה להיגמר אחרת לגמרי".