מאפיה בשם The Lochel Bakery בפנסילבניה, ארה"ב, ניבאה במשך שלושת הבחירות האחרונות במעצמה הגדולה בעולם מי יבחר לנשיאות. גם הפעם, נערך הסקר הקבוע של המאפייה שהכריזה באופן רשמי על תוצאות הזכייה שלה לפיהן המועמד דונאלד טראמפ יזכה בניצחון מוחץ בבחירות וימשיך לקדנציה שנייה. נכון לאתמול בלילה, המאפייה מכרה כ-37,554 עוגיות בסך הכל. על פי ההצבעה שנערכה במאפייה, נמכרו 31,804 עוגיות התומכות בטראמפ, לעומת 5,750 עוגיות בלבד התומכות במועמד הדמוקרטי, ג'ו ביידן. צפו בסיור במאפייה בתקופת הסקר שינבא מי יבחר לנשיאות ארה"ב:

הבעלים של המאפייה, קטלין לוקל ובעלה, החליטו לעדכן בנוגע להתפתחות ההצבעה ולהכריז על הזוכה שלהם בעמוד הפייסבוק של המאפייה. בכל יום לוקל העלתה את התקדמות ההצבעות ושיתפה סרטונים בהם היא תיעדה בשידור חי את מצב ההצבעות והלקוחות המגיעים לחנות לרכוש את העוגיות של המועמד המועדף עליהם. ולפני החשיפה המיוחלת היא העידה באחד הסרטונים ואמרה: "אני יכולה לומר לכם ששני המועמדים טיפסו בצורה משמעותית מאז יום ראשון".

במהלך הלילה, בשעה 02:30 בשעון ישראל, פורסם הזוכה, על פי הסקר שערכו, בפוסט מרגש בו לוקל כתבה: "הניצחון הגדול ביותר עבורנו הוא התמיכה שקיבלנו. לא משנה מי ינצח, הסקר פתח את ראייה שלנו, העסיק אותנו ונתן לנו תקווה שגם בזמן מגפת הקורונה הצלחנו לעשות זאת. תודה לכולם!". ומתחת לכיתוב, הופיעה התמונה של שתי העוגיות, הכחולה של ביידן והאדומה של טראמפ, ופתח קטן ורוד עליו נכתבו מספר ההצבעות לכל אחד מהמועמדים.

הפוסט של אריק טראמפ, בנו של הנשיא הנוכחי, מהביקור במאפייה:

ב-16 באוקטובר, בנו של הנשיא הנוכחי, אריק טראמפ, ביקר במאפייה במטרה לתמוך בהצבעות עבור אביו. טראמפ הבן שיתף תמונות מתוך המאפייה ואף עדכן בעצמו בחשבון הפייסבוק שלו על מצב ההצבעות, על פי סקר מכירת העוגיות של המאפייה. לסקר הקבוע שנערך במאפייה ישנם כבר מעריצים רבים שעוקבים באדיקות אחר מצב ההצבעות. ויקי קויל, ממעריצי המאפייה כתבה לבעלת המקום: "מבחינתי המאפייה היא המנצחת. תודה שנתת לנו תקופת בחירות חיובית בזכות הדחף, ההתלהבות והיכולת שלך לתת דוגמא לכולם". משתמש פייסבוק אחר כתב: "הבאת כל כך הרבה שמחה למשפחתנו בתקופה הזו שמלאה בחוסר וודאות. אנו מעריכים אותך ואת העסק שלך".