בעקבות השיטפונות והסופה הכבדה שפקדה את מדינת טבסקו שבמקסיקו, המים והגשם חדרו אל ביתם של רבים והרסו את המבנים. אך בבית אחד, שנהרס כמעט לגמרי, הגשם הביא איתו אורח לא שגרתי אל חדר המשחקים של הילדים, שהיה נראה כמו צעצוע ששחה במים, אך התגלה כתנין אימתני שנע באיטיות מתחת למים. צפו בתיעוד התנין שוחה בחדר המשחקים בבית במקסיקו:

בסרטון שהופץ בימים האחרונים שאחרי הסופה, אפשר לראות את התנין שוחה בחופשיות בתוך חדר המשחקים ההרוס שהוצף כולו במים. התושבים המבועתים, שעלו לקומה השנייה של ביתם על מנת לשמור על עצמם מהתנין המאיים, נשמעו צורחים ברקע מבהלה ולאור הסיטואציה הלא נעימה. בנוסף, אפשר לראות בסרטון מקל, שככל הנראה אחד הנוכחים באירוע הניף, על מנת לנסות להרחיק את התנין, אך נראה שזה לא עזר במיוחד. 

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, המשפחה נאלצה להמתין מספר שעות בקומה השנייה של ביתם, עד שהגיעו צוות החילוץ ולוכד בעלי חיים על מנת לתפוס את הזוחל המפחיד. הרשויות במקסיקו דיווחו כי עד כה למעלה מ-50 אלף בני אדם נפגעו בנפשם וברכושם כתוצאה מהשפעות הסערה ונאמר כי היו עוד מספר תנינים שנכנסו אל בתים ברחבי העיירה וילהרמוסה, בה התרחש האירוע. 

דוברת המשטרה האזרחית, לורה וולקס, אמרה כי לא נרשמה כמות כזו של משקעים במדינת טבסקו מאז שנת 1980. היא הוסיפה כי במהלך הסופה האחרונה נהרסו לגמרי כ-8,000 בתים ויתרה מכך, נהרסו חדרי מיון ומרפאות המיועדות לטיפול בנגיף הקורונה, כך על פי דיווחי העיתון Mexico News Daily. דובר בית החולים אמר: "בית החולים האזורי נחסם לגישה אחרי שכל נתיבי ההגעה אליו הוצפו לאחר הגשם שהרס והשמיד אזורי טיפול בנגיף הקורונה, בתי חולים וחדרי ניתוח".