שתי אחיות תאומות מאינדונזיה, שהופרדו בילדותן בעקבות סכסוך בין משפחות, התאחדו אחרי 21 שנים בהן גדלו בנפרד. השתיים גילו על כך שיש להן אחות תאומה רק אחרי שהשכנה של אחת מהן ראתה סרטון טיקטוק שגרם לה להאמין כי מדובר באחות שהיא מכירה, בעוד היה מדובר על אחותה האבודה. צפו במפגש המרגש בין שתי האחיות שהתאחדו בזכות אפליקציית הטיקטוק:

בצעירותן, שתי הילדות הופרדו וכל אחת מהמשפחות עברה להתגורר באזורים שונים במדינה, וכך, טרינה מוסטיקה, בת ה-24, גדלה עם אביה במשך כל השנים בעיירה צפונית במדינה, מבלי לדעת שיש לה אחות תאומה. אחרי מספר שנים, בהן היא כלל לא ידעה כי על התאומה שלה, אחת השכנות שלה רצתה להחמיא לה על סרטון שהיא ראתה באפליקציית הטיקטוק, בו היא האמינה כי היא ראתה את מוסטיקה רוקדת. אחרי שהיא הראתה לה את הסרטון - טרינה הופתעה לגלות את הדמיון בינה ובין הרקדנית בסרטון. 

לאחר שצפתה בסרטון, מוסטיקה הראתה אותו לאביה שחשף בפניה כי יש לה אחות תאומה, בשם טרני, שהופרדה ממנה זמן קצר לאחר לידתן. מוסטיקה מיהרה ליצור קשר עם האחות האבודה, ואחרי מספר הודעות בין השתיים, הן הבינו כי הן אכן אחיות והתרגשו להיפגש. בשבוע שעבר, אחרי 21 שנים, השתיים התאחדו ותועדו במפגש מרגש כשהן מתחבקות ובוכות. מוסטיקה אמרה: "ביליתי את כל חיי מבלי לדעת שיש לי אחות תאומה, זה הרגיש נורמאלי, אך עכשיו כל עולמי השתנה כשגיליתי שיש לי אחות. עכשיו אנחנו שוב יחד ואני תמיד ארגיש שלמה יותר איתה".

חיבוק בין האב לביתו האבודה, אחרי שלא התראו 21 שנים (צילום: צילום מסך Mirror)
חיבוק בין האב לביתו האבודה, אחרי שלא התראו 21 שנים (צילום: צילום מסך Mirror)

אביהן של התאומות, צ'אנג דדי, בן ה-59, סיפר כי התאומות היו חולות מאוד כשנולדו ולכן לא התקשה לטפל בהן. באותה התקופה גם האם של השתיים סבלה מבעיות בריאותיות לאחר הלידה, מה שהקשה אף יותר על ההורים, שהחליטו למסור את אחת הבנות למשפחת אומנה אצל חבריהם של הזוג. לאחר שהתפתח סכסוך בין המשפחות, משפחת האומנה של טרני עברה לגור בחלק הדרומי של המדינה, מה שהקשה על ההורים הביולוגיים שלה למצוא אותה, ומשך השנים הם איבדו איתה את הקשר.

מוסטיקה סיפרה כי היא לא כועסת על הוריה על כך ששמרו על הסוד במשך השנים והסתירו ממנה את קיומה של אחותה התאומה. היא אמרה: "אני כלל לא כועסת על אבי, אני בטוחה שהיו לו את הסיבות שלו לעשות זאת. אני רק שמחה לגלות שיש לי אחות". היא הוסיפה והתייחסה לדרך בה גילו אחת על השנייה: "יש לי טיקטוק, אך הסרטון שהשכנה שלי ראתה לא היה שלי. גם היא לא זיהתה שזו לא אני בריקוד, אבל אנחנו כל כך דומות, שאני יכולה להבין איך היא חשבה שזו אני".