ברזילאית בת 26 שמנהלת שרותי תוכן למבוגרים, עברה ניתוח לחידוש קרום הבתולים שלה במטרה להציע את עצמה במכירה פומבית. אנה אוטני, שעובדת כסקסולוגית ומנהלת ערוץ יוטיוב בשם Segredos de Ana, בו היא נותנת עצות בנוגע ליחסי מין, הודיעה בסוף השבוע האחרון את ההודעה השנויה במחלוקת. צפו בהכרזה על המכירה הפומבית:

חבר של אוטני, דייגו אגוויאר, רופא בן 34, פרסם במהלך סוף השבוע, מול 1.4 מיליון העוקבים שלו, כי הוא בנה לה מחדש את קרום הבתולים. בעקבות ההודעה ההזויה, החלו להגיע אין ספור תגובות שליליות שגינו את המעשה, בעקבותיהן היא כתבה: "אני רוצה להיות כמו נערה בתולה, ואני רוצה לעשות את ההגרלה הזו. זה הגוף שלי. החוקים שלי. אני עומדת לבצע יחסי מין עם גבר שאני לא מכירה, אך הוא יכיר אותי והוא ירצה אותי כל כך, כיוון שהוא יקנה כרטיס להגרלה. ההבדל היחיד בין זה לבין השגרה שלי – הוא שאני אהיה פיכחת וארוויח כסף", וסכימה: "זנות קיימת כבר אלפי שנים! לא המצאתי את זה ואני גם לא אהיה האחרונה".

אנה אוטני, האישה שמציעה את עצמה למכירה פומבית (צילום: רשתות חברתיות)
אנה אוטני, האישה שמציעה את עצמה למכירה פומבית (צילום: רשתות חברתיות)

בעקבות הפרסום, אגוויאר הואשם בסחר בנשים, שאינו חוקי במדינה ועלול לגרור אחריו עונש של מאסר בין שנה לארבע שנים. בתגובה להאשמות, אוטני פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה תמונה וכתבה: "חבר'ה, אתם חושבים שאני צריכה מישהו שינהל אותי? שיגיד לי מה לעשות? אם אני ארצה למכור את עצמי בתשלום – זה מה שאעשה".

עד כתיבת שורות אלו, לא ברור אם ההגרלה אמיתית או שהיא רעיון שיווקי שנועד לקדם את הרשתות החברתיות של השניים, זאת כיוון שהכרטיסים להגרלה טרם נמכרו וכי לא נקבע לה תאריך. למרות זאת, קמה באפליקציית הטלגרם קבוצה של אנשים שהיו מעוניינים להשתתף בהגרלה, והיא מונה עד כה כ-15 אלף חברים. בנוסף לכך, בעבר אוטני עוכבה על ידי המשטרה כניסיתה להצית את רשת הטלוויזיה בקליפורניה, האחראית לייצור הסרטונים האירוטיים שלה.