סרטון דרמטי תועד בתחילת השבוע כאשר מסוק רפואת חירום, ועליו איבר חשוב שצריך להגיע במהירות לחדר הניתוח, התרסק על גג בית החולים. האירוע המבהיל התרחש בקליפורניה, ארה"ב, בעקבותיו התרחשה סערה במטרה להספיק להציל לב אנושי, שהיה אמור להיכנס בבהילות לחדר ניתוח לצורך השתלה. גם אחרי שהצליחו לחלץ את האיבר הקריטי מהמסוק שהתרסק, הלב עוד עמד בסכנה בהמשך. צפו בתיעוד התרסקות המסוק על גג בית החולים:

תיעוד התרסקות המסוק הרפואי על גג בית החולים (צילום: מתוך יוטיוב)

בסרטון ניתן לראות את מסוק פינוי החירום, שנקרא ווסטלנד AW109, מתקרב אל גג בית החולים באיטיות, כשלפתע הוא מתחיל להסתובב סביב עצמו ולאבד שליטה. המדחף של המסוק החל להתפרק וחלקים מין המסוק החלו להתפזר לכל עבר. על פי דיווחי ערוץ החדשות המקומי KTLA5, החלקים מהמסוק שהתפרקו עפו גם אל הרחוב הסואן וחלקם פגעו בהולכי רגל שהיו מתחת לבניין, אך במזל, אף אחד לא נפגע קשה. 

מיד אחרי האירוע הקשה, אנשי כוחות ההצלה בלוס אנג'לס הגיעו אל המקום במטרה לחלץ את הנפגעים והלב שנלכדו בפנים. תחילה, הם הצליחו למשוך את שלושת הנוסעים שהיו על המסוק, שיצאו ללא פגיעות קשות מההתרסקות. לאחר מכן, הם הצליחו לשלוף את הלב, שהיה מיועד להשתלה, ולהעבירו לבית החולים. אך כאשר החובש מיהר עם האיבר הקריטי בידו אל בית החולים,  וכמעט הפך לגיבור היום, הוא מעד בדרך והפיל יחד איתו את הלב. 

תיעוד כוחות ההצלה בקליפורניה ונפילת האיבר על הרצפה:

אחרי הנפילה, הכבאים של צוות LAFD, שהגיבו מהר ותפעלו את האירוע בצורה טובה, הצליחו לאסוף את האיבר ומיהרו איתו פנימה אל בית החולים. לבסוף, הם הצליחו להעביר את האיבר שנתרם אל בית החולים והניתוח הצליח להתבצע בזמן. על פי הדיווחים, באירוע כמעט ולא נכחו עדים, שכן רובם מיהרו להסתתר מפני החלקים שעפו מהמסוק בזמן ההתרסקות. 

חאבייר צ'אמרו, בן 59 ששהה בתוך בית החולים בזמן המקרה, סיפר לערוץ החדשות Los Angeles Times, כי הוא עמד האמין בהתחלה כי מדובר ברעידת אדמה בעקבות עוצמת הרעד של הבניין. אנשי בית החולים סיפרו כי אף אחד מאנשי בית החולים והסביבה לא נפגע. בזמן כתיבת שורות אלו, גורמים מטעם ה-FAA והמועצה הלאומית לבטיחות בקליפורניה חוקרים את הסיבה להתרסקות. בנוסף להם, גם החברה שייצרה את המסוק משתפת פעולה בחקירה.