סיפור בלתי ייאמן הפך לשיחת היום במצרים, אחרי שתושבת העיר אל סנטה, שבצפון המדינה, החליטה לברוח מערב חתונתה עם גבר אחר. הצעירה בת ה-20, ששמה לא פורסם, הייתה אמורה להתחתן עם גבר שהכירה באמצעות שידוך של הוריה. הצעירה, שלא הייתה מרוצה מהשידוך, החליטה לברוח עם בחיר ליבה והותירה את החתן המיועד לבד ברגע הגדול. 

על פי הדיווחים מהתקשורת המצרית, הצעירה בילתה את אותו היום במספרה מקומית בעיר על מנת להתגנדר לקראת האירוע החגיגי. גם החתן בילה את יום החתונה בארגונים אחרונים לקראת ערב הנישואין שכל כך ייחל לו. מאות אורחים הוזמנו לחתונה על ידי בני הזוג והוריהם, אך הצטערו לגלות שהחתונה לא תתקיים כפי שציפו לה. כאשר הגיע ערב האירוע, כולם כבר הגיעו אל המקום נרגשים. אורחים רבים החלו לזרום אל האולם והורי החתן והכלה קיבלו את פניהם במבט נרגש – מבלי לדעת מה יתרחש מספר דקות לאחר מכן. 

עד מהרה האורחים ובני המשפחה הקרובה הבינו כי הכלה לא מתכוונת להגיע אל האירוע. במקום לנסוע אל החתונה של עצמה, הכלה ברחה עם גבר, בן 25, שהתאהבה בו. הצעיר הגיע אל המספרה ואסף אותה משם, ויחד הם נמלטו מהעיר. הוריה של הכלה וחתנה המיועד, שהבחינו כי הכלה נעדרת, החלו לנסות להתקשר אליה והשיג אותה – אך ללא מענה. רק כעבור שעה מהרגע בו היא נסעה, הצעירה העלתה לעמוד הטיקטוק שלה סרטוני וידאו קצרים בהם היא תיעדה את עצמה בקהיר עם הגבר שהיא אוהבת באמת. אחרי שפורסמו הסרטונים, כל האורחים גילו מה עלה בגורלה של הכלה, שהבריזה מיום חתונתה.

החתן המבויש, שלא ידע איפה לקבור את עצמו, נמלט מין האירוע אל ביתו. אחרי שהורי החתן והכלה הבינו כי הכלה ברחה, והיא לא מתכוונת לחזור, הם החליטו להגיש נגדה ונגד בן הזוג שלה תלונה במשטרה על רקע חילול ופגיעה בכבוד המשפחה. בעקבות התלונה, השוטרים פתחו בחקירה על מנת לנסות לאתר את הזוג ואף ביקש עזרה בחיפושים מהשוטרים בקהיר על מנת לעצור את השניים ולהעמידם לדין.