הפתיחות סביב נטיות מיניות וקיום יחסי מין הפכה להיות פופולארית עם השנים וגרמה לאנשים רבים לשנות הרגלים ולהיחשף לעולמות חדשים. דיאן בת ה-28, שמקיימת יחד עם בעלה אורח חיים פוליאמורי, סיפרה בראיון לאתר החדשות Daily Star כי הם נוהגים לקיים יחסי מין עם מספר רב של אנשים וכי היא אף נהנית לצפות בבן זוגה עם נשים אחרות. השניים אינם מקיימים מערכת יחסים פתוחה אלא חיים אורח חיים בו הם נקראים סוונגרים, כלומר, נמצאים במצב של פתיחות זוגית שמתמקדת רק בקשרים מיניים. 

דיאן הסווינגרית היא יזמית בתחום הנישואים האתיים שאינם מונוגמיים, כלומר, היא ובעלה מכניסים אנשים שונים אל מערכת היחסים שלהם, לדבריהם, במטרה לשדרג את יחסי המין ביניהם. השניים מארחים מפגשים יזומים ואירועים סביב הנושא ומרשים לעצמם להתנסות בקיום יחסי מין עם אנשים שונים. "אנו משתמשים במספר אפליקציות היכרויות כמו Bumble ותולים שלטי מודעות במועדונים כדי שאנשים יוכלו לשמוע על הקהילה שלנו להצטרף אליה", אמרה דיאן. 

הזוג דיאן וטים שחיים אורח חיים פוליאמורי  (צילום: רשתות חברתיות)
הזוג דיאן וטים שחיים אורח חיים פוליאמורי (צילום: רשתות חברתיות)

בנוסף, דיאן סיפרה כי אנשים תמיד חושבים שהיא משוגעת כיוון שהיא נהנית לצפות בבן הזוג שלה מקיים יחסי מין עם נשים אחרות. היא הוסיפה כי הם דואגים להתאים את המפגש או את יחסי המין לזוג או הקבוצה איתם הם נפגשים. "אנחנו הולכים עם הזרם וזורמים עם הקצב של הזוגות האחרים. בגלל שאנחנו אוהבים כל כך יחסי מין מגוונים, היינו רוצים שגם אחרים יהנו מהם", אמרה דיאן. 

בראיון דיאן העידה כי לרוב היא ובעלה חווים תפיסות מוטעות או סטריאוטיפים עקב אורח החיים שבחרו לנהל. "אנשים חושבים שאנחנו לא אוהבים אחד את השני מספיק ולכן אנחנו מתראים עם זוגות אחרים. זה לא נכון, אנחנו פשוט נהנים מיחסי מין גם ללא רגש", היא סיפרה. לאחר מכן, היא אמרה כי תפיסה מוטעית נוספת היא שאישה צריכה להיות "קלה להשגה" כדי להיות סוונגרית. 

בימים אלו, הזוג חי באושר יחד עם השני, אך גם ממשיכים להתראות עם גברים ונשים אחרים. "אנחנו עושים את זה כי זה משמח אותנו, זה בונה את מערכת היחסים שלנו ושנינו מצליחים ליהנות מהסיטואציה. כך אנחנו גם משפרים את חיי המין שלנו וגם מפתחים מערכת יחסים בעלת בסיס יציב של אמון וכנות".