אחרי חמש שנים של ניסיונות להיכנס להיריון, האם סוף כל סוף הצליחה להיקלט והביאה לעולם זוג תאומים זהים לחלוטין, אדם וג'ק. על מנת שהיא תוכל לזהות בין השניים, האם בת ה-31, החליטה לעשות מעשה שהרתיח את חמותה וגרם לסכסוך רציני בין שתי הנשים בחייו של הבעל. בראיון לאתר החדשות Daily Star ובפוסט שהיא כתבה ברשתות החברתיות, האם הסבירה את הסיבה לכך שקעקעה את אחד מהפעוטות וגרמה לגולשים להיות סלחניים הרבה יותר. 

כיוון שג'ק, אחד התאומים, נולד עם מחלה קשה המאלצת את הוריו להזריק לו תרופה פעם בשבוע, היא החליטה לקעקע אותו על מנת שתוכל לתת את התרופה לתינוק הנכון. האם סיפרה כי אחרי שנגמרה חופשת הלידה שלה, חמותה הציעה לשמור על התאומים הקטנים, והאם כמובן שמחה לעזרתה. אך עקב בלבול של הסבתא, היא הזריקה את התרופה לתינוק לאדם במקום לג'ק. 

קעקועים, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
קעקועים, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

"היא נתנה את הזריקה לילד הלא נכון", סיפרה האם והוסיפה: "אם אני אהיה כנה, גם אני ובעלי מתבלבלים לפעמים בין התאומים, אבל במקרה כזה, לא צריך להיות מקום לספק". לדבריה של האם, מיד כאשר הסבתא הבחינה בטעות שלה, היא התקשרה אל המשטרה המקומית ושתי התינוקות הובהלו מיד אל בית החולים. "עד שהגעתי לשם, אדם כבר קיבל את זריקת הנוגדנים וג'ק את הזריקה הקבועה שלו", סיפרה האם. 

האם הסבירה כי התרופה לא יכלה להזיק מידי לאדם, שכן היא איטית ובמקרה החמור ביותר היא תגרום לו לשלשולים תוך מספר ימים מהזרקת התרופה, אך היה ברור שיש צורך בצעד רציני שימנע מהפעמים הבאות לקרות. לבסוף, האם החליטה לעשות קעקוע קטן על בנה ג'ק על מנת שתוכל לזהות אותו בקלות ולמנוע את הבלבול בפעמים הבאות. המקעקע עשה לתינוק נקודה קטנה על העור, ממש כמו נקודת חן או נמש, כאשר התינוק היה במצב של טשטוש, כמו שחווים אצל רופאי שיניים. 

אך עם זאת, כאשר חמותה של האם גילתה מה היא עשתה, היא לגמרי איבדה את העשתונות. "ניסיתי להסביר לה אבל היא פשוט התחרפנה", סיפרה האם. על מנת להוכיח לסבתא של התאומים כי השינוי הוא כל כך מזערי, האם הניחה את התאומים על הרצפה וביקשה מהסבתא לחפש אחר הקעקוע שעל גופו של ג'ק. לדבריה של האם, גם אחרי 20 דקות הסבתא עדיין לא מצאה את הקעקוע ולבסוף, היא החליטה לגלות לה היכן הוא נמצא. 

האם של זוג התאומים שיתפה את הסיפור ברשת החברתית Reddit, ודווקא הופתעה מתגובות הגולשים, שהיו לגמרי בעדה. אחד הגולשים כתב: " אני מעדיף לקעקע את התינוק שלי עם בארני הדינוזאור על כל הגוף שלו מאשר להסתכן בבלבול בין התרופות", בעוד אחר חיזק אותו ואמר: "זה רק נמש מזויף. זה לא כאילו שעשיתי לו שרוול כמו של גבר שרירי מנופח".