צעירים רבים חולמים להגיע לגיל בו הם יוכלו להתחיל לצאת לברים ולשתות אלכוהול. עבור צעיר אחד במסצ'וסטס, ארה"ב, שהגיע לגיל המיוחל, זהו היה רגע מיוחד, אחרי ששילם על הבירה הראשונה שלו בעזרת שטר של 10 דולר שהשאיר עבורו אביו המנוח, בדיוק בשביל הרגע הזה. גם כאשר האב מת ממחלת הסרטן כשבנו היה בן 15 בלבד, זה לא מנע ממנו לקנות לבנו את הבירה הראשונה שלו. 

לפני שש שנים אביו של הצעיר, מאט גודמן, הלך לעולמו אחרי שחלה, כך דיווח העיתון Boston 25. אולם לפני שמת, אביו של גודמן נתן לאחותו הגדולה שטר של 10 דולר וביקש ממנה להשתמש בכסף רק ביום הולדתו ה-21 של בנו על מנת לרכוש עבורו את הבירה הראשונה שלו, שכן בארה"ב הגיל החוקי לשתיית אלכוהול הוא 21. "אני יודעת שהדבר שהיה הכי קשה לאבא שלי במחלה היה לחשוב על כל הדברים שהוא יחמיץ", סיפרה האחות, קייסי גודמן, והוסיפה: "כל מי שהכיר את אבא שלי ידע שהוא בחור מצחיק שנהנה מהחיים והפך אותם למסיבה, ואחי הקטן היה כל עולמו". 

במשך כל הזמן הזה, אחותו ואמו של גודמן שמרו על השטר הספציפי שניתן מאביו במתנה, וכאשר יום הולדתו ה-21 חל בשבוע שעבר, סוף כל סוף נעשה שימוש בשטר. בעמוד הטוויטר שלו, גודמן שיתף תמונות של הכסף ושל הבירה אותה הוא קנה בעזרתו (חשוב לציין, זו הייתה בירה Budweiser). על הפוסט הוא כתב: "לפני כמעט שש שנים, לפני שאבי הלך לעולמו, הוא נתן לאחותי את השטר הזה, בסך 10 דולר כדי שהוא יוכל לקנות לי את הבירה הראשונה שלי. לחיים אבא! הבירה הזו בשבילך". 

במהירות הפוסט של מאט הפך לוויראלי וזכה מאז למאות אלפי לייקים ותגובות. חברת ייצור הבירות, Budweiser, ראתה את הפרסום ואף שיתפה אותו בעצמה. על השיתוף הם כתבו: "גם אנחנו מרימים כוס לכבודך מאט. אביך שילם על הבירה הראשונה שלך, הבירה הבאה עלינו". על פי הודעת ההמשך של גודמן, חברת Budweiser מילאה את הבטחתה ושלה למאט מספר ארזי בירות על חשבונה. אם זה לא סוף טוב לסיפור, גודמן אף סיפר כי בעקבות הפוסט שלו אנשים מכל העולם החלו לשלוח לו כסף על מנת לרכוש עבורו בירה בעצמם. אך במקום לקבל את הכסף, גודמן החליט לעשות מעשה טוב ושלח את הכסף שהצטבר כתרומה למכון לחקר מחלת הסרטן.