דיילי מקלפלן, בחור בן 28 שחי בסקוטלנד, התגעגע כל כך לאהובתו ורצה להציע לה נישואין בשבוע שעבר. על מנת לפגוש אותה, הוא החליט לעקוף את כללי הסגר שהוטלו במדינה ויצא לשיט של 25 קילומטרים על אופנוע ים שגנב. אחרי ארבע וחצי שעות בים, מקלפלן הגיע אל האי מאן, שם מתגוררת בת זוגו ג'סיקה רדליף בת ה-30. רגעים ספורים לפני המפגש המרגש, מקלפלן נתפס על ידי השוטרים המקומיים ונעצר. צפו בדיווח של חברת החדשות Breaking News:

בעקבות הסיפור שהתפרסם ברחבי אירופה, רדקליף קיבלה אין ספור תגובות של תמיכה מכל העולם, וחלקם אף דחקו בה להתחתן איתו, אחרי שעשה את המעשה הנועז. מוקדם יותר השבוע, רדקליף שברה את שתיקתה והתראיינה לאתר החדשות MailOnline. בראיון היא סיפרה: "הוא הכי טוב וכולנו מאחוריו, במיוחד אני. איזה גבר חוצה את הים על אופנוע ים כדי לפגוש את בת זוגו אם לא בשם האהבה?". כמו כן, בשלב מסוים רדקליף החלה לנסות ליצור קשר עם הרשויות המקומיות על מנת לבקש את שחרורו של בן זוגה ממאסר, שעתיד להימשך כחודש. 

רוצים לשמוע עוד סיפורים רומנטיים שיגרמו לכם להתרגש? כנסו וקראו

התוכנית של מקלפלן הייתה מעט פזיזה והוא לא חשב על כל הפרטים במדויק. כאשר הבחור המאוהב הגיע אל הים, הוא הבחין בכפרי שהתכונן לצאת באותו הבוקר לטיול באופנוע הים שלו. מקלפלן ניגש אליו וטען כי הוא רק רוצה לעשות סיבוב על האופנוע שלו, לקח את אופנוע הים ונעלם. אחרי מספר דקות ארוכות, בהן מקלפלן לא חזר למכוניתו שנותרה לבד בסמוך לנמל, הושמעה אזעקה וצוותי משמר החוף יצאו לחפש אחריו, מחשש שטבע בים. 

מקלפלן ורדקליף, הזוג המאוהב (צילום: רשתות חברתיות)
מקלפלן ורדקליף, הזוג המאוהב (צילום: רשתות חברתיות)

באותו היום, תנאי מזג האוויר היו קשים ולכן צוותי משמר החוף נטו להאמין כי מקלפלן נקלע לסערה. החיפוש הים החל בערך באותו הזמן בו מקלפלן כבר סיים את הדרך שלו אל האי מאן, והגיע ללא טיפת דלק. בשלב מסוים, אחד מבני המשפחה של הבחור הנחוש הצליח ליצור איתו קשר טלפונית והחיפושים נפסקו, אך עם זאת, השוטרים טרם ידעו מה מיקומו של מקלפלן. לבסוף, המשטרה המקומית באי תפסה אותו, לאחר שהתגלה כי הוא נכנס למקום ללא היתר כמו מסתנן. 

אחרי המקרה, עד ראייה שפגש את מקלפלן לפני שיצא לדרך, סיפר כי הבחור באמת היה נראה לו חשוד וכבר באותו סיטואציה הוא הבין שמשהו מוזר מתרחש. בנוסף הוא אמר: "מה שהוא עשה היה מטורף. צריך להיות נחוש ומאוהב מאוד כדי לצאת אל הים הסוער בתקופה הזו של השנה, שלא לדבר על לנסוע כל כך רחוק". בעקבות הסיפור, הרשת כולה התרגשה מהמעשה של מקלפלן ושיבחה אותו על המעשה הרומנטי והתגובות התומכות לא הפסיקו להגיע.