בני זוג בתחילת שנות השלושים לחייהם ממרכז הארץ, שהכירו במקום העבודה שלהם, התחתנו לפני חמש שנים באירוע המוני ושמח. לחתונה הוזמנו קרוב לאלף אורחים והאלכוהול נשפך שם בכמויות, כך שגם החתן והכלה הטריים היו לגמרי שיכורים, ואף עישנו כמה ג'וינטים לאורך הערב, שנמשך עד השעות הקטנות של הלילה. אלא שכעת, התגלה כי הבעל הסתיר מאחורי גבה של אשתו סוד מערב החתונה, שכעת עלול להביא לגירושין בין השניים. 

אשת העסקים החלה לנסוע לדובאי ועוררה את החשד של בעלה. רוצים לדעת מה קרה? כנסו וגלו

האישה, שגילתה את הסוד של בעלה כחמש שנים מאוחר מידי, ניגשה אל עורכת דינה, שרין סולן, וסיפרה לה את כל מה שהתרחש. האישה טענה כי מיד בסיום האירוע, היא ובעלה מיהרו אל בית מלון, שם הם העבירו כמה ימים של חופשה ומנוחה. "הגענו לאירוע שלנו מתודלקים באלכוהול, אבל אני הייתי די מפוקחת במהלך הערב", אמרה האישה והוסיפה: "בסוף הערב דאגתי שבעלי יצעד על הרגליים בדרך חזרה לבית המלון, אך מה שקרה בפנים כבר לא היה בידיעתי".

לדבריה, היא ובעלה קיימו יחסי מין, אך למרות שהבעל היה שתוי לגמרי, הוא דאג לתעד את הרגע האינטימי ביניהם. "הווידיאו הזה מעולם לא נצפה על ידינו ולא ידעתי על קיומו", טענה האישה בפני עורכת הדין סולן. בימים אלו, הצעירה החליטה להגיש בקשת לגט, ובתביעת הגירושין היא ציינה: "בעלי צילם אותי במצבים אישיים ואינטימיים ואני חוששת שהוא יעשה שימוש בתיעוד הזה בעתיד". כמו כן, האישה טענה כי בעלה מסרב לתת לה את הסרטון, וכי הוא הבהיר שגם אם הוא ייתן לה אותו, הוא ידאג שיישאר לו עותק.

בנוסף לכך, האישה העידה כי בעלה לא חסך באיומים ואף נפנף בפניה ואמר: "זה הנשק שלי נגדך ליום שתרצי לעזוב". עו"ד סולן טוענת כי הגישה של הבעל וסירובו למחוק את הסרטון, שארך כדקה ו-33 שניות, הם סוג של סחיטה באיומים. כמו כן, לבני הזוג ילדה משותפת והאישה חוששת כי בתה תפגע במידה והסרטון יודלף החוצה, בתקווה וזה עדיין לא נעשה. כחלק מתביעת הגירושין, האישה מבקשת לאסור על בעלה לראות את בתם עד להחלטה על הסדרי ראייה מקובלים. בתגובה, הבעל טען: "אשתי ידעה על הסרטון כשהוא צולם והיא מנסה למקסם את המצב כי היא בקשר עם גבר אחר".