כלבה בשם ליבי, שעברה התעללות חמורה כאשר הייתה גורה, נמצאה כשרגליה הקדמיות קטועות, באלכסנדריה, מצרים. בזכות משלחת חילוץ לבעלי חיים, ליבי מצאה את עצמה במקלט לבעלי חיים בטורונטו שבקנדה, שם הוא אומצה על ידי ישראלי לשעבר בשם אילן חלפון. על מנת שליבי תוכל לשוב לרוץ בחופשיות, הוא החליט לבנות עבורה גלגלים שיעניקו לה את החופש שנלקח ממנה. צפו בסרטון שהכין חלפון:

חלפון אימץ את ליבי באוגוסט 2018, כאשר שני רגליה הקדמיות היו קטועות, והיא לא הצליחה ללכת בכוחות עצמה. מאז שהוא אימץ אותה, חלפון ניסה שיטות שונות לעזור לה ללכת, כולל רגליים תותבות, אך שום דבר לא עבד טוב והוא החליט לנסות להיות יצירתי על מנת לאפשר לה ניידות. "זה בהחלט היה מסע של שנתיים וחצי עם הגברת הזו", תיאר חלפון. 

בשלב מסוים, חלפון הזמין עבורה גלגלים שהוכנו במדפסת תלת-מימד בהתאמה אישית מארה"ב, אך לצערו הגלגל הקדמי היה ארוך מידי וליבי לא הצליחה ללכת בעזרתו. כאשר הוא החליט לפנות אל המכונאי המקומי, דייב דולסון בעל השלושה כלבים, הוא מיד שמח לעזור. "אני פשוט אוהב כלבים ולכן כל דבר שאני אוכל לעשות עבורם יהיה נהדר", סיפר דולסון לאתר החדשות BlogT המקומי. 

לדבריו של דולסון, ישנן הרבה סוגים של עגלות לכלבים, אך עבור ליבי היה קשה למצוא אחת מושלמת, כיוון שלא מייצרים הרבה עגלות רק עבור שתי הרגליים הקדמיות. לבסוף, דולסון החליט לפרק את העגלה שחלפון רכש וייצר עגלה חדשה. חלפון התבדח בראיון ואמר: "אם העגלה הקודמת הייתה יונדאי, עכשיו בנינו עבורה את הרולס רויס הבאה". רגעי הניצחון של הכלבה ליבי:

כמו קסם, העגלה התאימה בצורה מושלמת לליבי, שסוף כל סוף יכלה לרוץ בחופשיות. אחרי שחלפון לקח אותה לטיול בפארק הוא סיפר: "פתאום היא רצה אחרי כלבים אחרים וכל כך שמחה, לעומת פעם שהייתי לוקח אותה בעגלת תינוק אל פארק הכלבים". כעת, ליבי יכולה לשוב לרוץ ולשחק עם כלבים אחרים וליהנות מגלגלים המותאמים עבורה במיוחד.