חמש בנות מערד פתחו ביוזמה מקורית וסקסית במיוחד, על מנת להתגייס למאבק של אחד מתושבי העיר, אריה שיף, שמואשם בעבירה של המתה בקלות דעת, לאחר שירה בפורצים שניסו לגנוב את רכבו. בראיון שנערך עם המקומון "שבע", הבנות סיפרו כיצד הן החליטו להוציא לפועל לוח שנה עם 12 גברברים צעירים, כאשר כל ההכנסות מהפרויקט ייתרמו למאבק של שיף

@lastephanieeee

##2021 ##fyp ##ביתספרלמוזיקה ##bye2020 ##סילבסטר ##newyearsresolution ##פוריו ##foryoupage ##photography ##photoshoot

♬ follow tj_yeslad - TJ

סטפני, לרה, מעיין, יעל וגאיה (צילום: סטפני מגין)
סטפני, לרה, מעיין, יעל וגאיה (צילום: סטפני מגין)

יעל קומיי, גאיה צחי, סטפני מגין, לרה סנטישאן ומעיין גרינפלד, סיפרו כיצד בתור בנות צעירות, שבנים הם לגמרי חלק מנושא השיחה שלהן, הן החליטו להשתמש בבחורים הצעירים והחתיכים של העיר כדי לתרום את חלקן – "גם לתרום למאבק וגם לראות בנים חתיכים", לדבריהן. בראיון קומיי סיפרה כי היא וחברתה, סטפני, התנדבו בחנות יד שנייה בעיר, ובאותו היום בו התרחש האירוע של שיף, הן יצאו לצלם פרויקט בגדים. 

אביחי זורביב, חודש אפריל (צילום: סטפני מגין)
אביחי זורביב, חודש אפריל (צילום: סטפני מגין)

בעקבות אירוע הירי, הבנות שילבו בין האג'נדה שלהן בנושא, לבין האהבה לבנים ולצילום, והשיקו את לוח השנה המקורי. רצינו לעשות משהו שיוכל לעזור לאריה ויכול להעלות מודעות לכל הבעיה שיש פה. לנו נמאס מזה והחלטנו להשתמש ביכולת שלנו כבנות צעירות לעשות באזז", סיפרה קומיי. כך, עם כישרון הצילום של סטפני והרעיונות המשוגעים של קומיי, השתיים החלו להוציא פועל את לוח השנה, וצירפו את שאר חברותיהן לפרויקט.

דיוויד קונפו, חודש יולי (צילום: סטפני מגין)
דיוויד קונפו, חודש יולי (צילום: סטפני מגין)

"יש לנו גרפיקאית, מעצבת, מפיקה וצלמת, והכל כמובן התנדבות ומרצון לתרום לקהילה שלנו, וגם להשוויץ בחתיכי העיר", היא סיפרה. תוך שבוע, הבנות המוכשרות הרימו את הפרויקט לאוויר, כאשר גם 12 בנים יפים וחסונים מהעיר שמחו להיות חלק מהרעיון, במיוחד כי "זה התפקיד שלה קהילה בשעת צרה". 12 הבנים, בין גילאי 19 עד 24, הפכו להיות כל אחד מהם הפנים של חודש אחר, בדיוק כמו בלוחות השנה של פעם שהיו במוסכים, רק הפעם עם גברים.

דניאל מאיזל - חודש דצמבר (צילום: סטפני מגין)
דניאל מאיזל - חודש דצמבר (צילום: סטפני מגין)

בראיון לאתר "שבע", הבנות סיפרו כי הבנים מאוד אהבו את הרעיון, שגרם להם להרגיש טוב עם עצמם, ואף העצים את הגברים והנשים יחד. לדבריהן, הרעיון מאחורי לוח השנה אמנם התחיל למען המאבק של אריה שיף, אך בשורה התחתונה הוא מתעסק במצב של תושבי ערד בפרט, והנגב בכלל. "אריה שיף הוא לא הדיון, זה גדול מזה. הדיון הוא מה עושים בדרום ואיך אנשים יוכלו לשבת ולחיות בביטחון בבית שלהם, לכן החלטנו להתאחד כתושבי המקום". 

גם בנו של אריה שיף, בן, שמוכר לבנות מהעיר, לגמרי התלהב מהרעיון. "התקשרנו אליו וחששנו שאולי הוא לא יאהב, אבל הוא באמת עף על זה. ויותר מזה, גם אריה ראה ואהב ובעיקר התרגש מהמחווה", סיפרה יעל. כמו כן, לוחות השנה נמכרים בגרסה להדפסה ביתית, שעולה 15 שקלים, ובעותק קשיח שעולה 50 שקלים, והן אפילו כבר הוציאו ערכת מדבקות וואטסאפ מצחיקות. 

הכתבה פורסמה בעיתון "שבע" – לכתבות נוספות >>