כחלק מאירועי השקת אונייה חדשה בחיל הים בסידני שבאוסטרליה, בשווי של כשני מיליארד דולר, נערך טקס מפואר ומושקע בנוכחותם של בכירים בצבא האוסטרלי. במהלך הטקס, קבוצת רקדניות עלתה להופיע אל מול קציני חיל הים וחברי הפרלמנט הפדרלי, כשהן לבושות חשוף ורוקדות בצורה שהתפרשה כמינית ולא הולמת. צפו בקטע מתוך הריקוד שהסעיר את הרשת: 

הסרטון של קבוצת הרקדניות, לבושות בבגדים צמודים וקצרצרים בצבעי אדום ושחור, מציג ריקוד הכולל תנועות "טוורקינג" שלדברי הנוכחים "ביזו את הטקס הרשמי". בעקבות הביקורת הנוקבת על הסרטון הפרובוקטיבי, גם חברת הסנטור, ג'קי לאמבי, טענה בפני ערוץ החדשות האוסטרלי The Sky, כי היא מודאגת מאוד מהמסר שהועבר במהלך הטקס ואף הוסיפה כי "דברים לא הולמים מהסוג הזה עלולים להוביל למלחמה". 

בראיון לתקשורת לאמבי אמרה: "אנו דנים רבות בממשלה בנוגע להטרדות והתעללות מינית ולכן בתקופה זו אני אומרת שזה לא היה מהלך נכון. מי שהיה אחראי לריקוד צריך לשאת באחריות למעשיו ולהוות דוגמא בפני החיילים, שגם המנהיגים שמקבלים החלטות שגויות עומדים מאחוריהן". כמו כן, הסרטון הפך במהירות לוויראלי גם ברשתות החברתיות וספג תגובות רבות של הקהל, שהיו דווקא שונות משל חברי הממשלה. "אני לא מבין מה כולם כל כך מתרגשים מכמה בנות יפות מענטזות ומרימות את המורל", כתב אחד הגולשים מנגד.