השריף של אוהיו והכלבה שלו שמידג', שהחזיקה בתואר "כלבת המשטרה הקטנה ביותר בעולם", היו בלתי נפרדים – עד כדי כך שהם אפילו מתו יחדיו. ביום רביעי האחרון השריף דן מק'קלנד בן ה-67 הלך לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. ככל הנראה מרוב צער, הכלבה שלו ושותפתו המסורה לתפקיד מתה גם היא שעות ספורות לאחר מכן, כשהיא בת 16. צפו בדיווח של חברת החדשות ABC5: 

מק'קלנד פרש בסוף שנת 2016 מתפקידו כשריף המחוז הכפרי שמזרחית לקליבלנד, אחרי 13 שנים בתפקיד. אחרי 44 שנים בהן היה שוטר, מק'קלנד צירף לתפקיד את שמידג' שתהיה לעזרתו, ובשנת 2006 היא אפילו הוכרזה על ידי שיאי גינס ככלבת המשטרה הקטנה ביותר בכל העולם. על פי הדיווחים בתקשורת האמריקאית, יורשו של מק'קלנד, השריף סקוט הילדנברנד, סיפר כי הכלבה ובעליה היו מפורסמים מאוד במחוז גאוגה בשל הקשר המיוחד ביניהם. 

סגנו בדימוס של מק'קלנד ודובר משרד השריף, ג'ון היסקוקס, סיפר כי הצמד היה פופולארי במיוחד שהם אפילו הופיעו יחדיו בתוכניות טלוויזיה ובמגזינים הלאומיים, כולל פלייבוי. "הוא בילה 44 שנים בהגנה על האנשים במחוז, ולמען האמת, הוא אהב את עבודתו בכל דקה. חשבתי שהוא לעולם לא יפרוש", אמר היסקוקס. כמו כן, בשל הקרבה המיוחדת בין הכלבה לבעליה, משפחת השריף מסרה לתקשורת כי השניים יקברו יחד.