לפני כ-14 שנים בני זוג מצפון הארץ נישאו זה לזו ויחד הביאו לעולם שני ילדים משותפים. על אף חייהם ההרמוניים, האישה מצאה את עצמה פעמים רבות בודדה בשל עבודתו של הבעל כקצין בכיר, שגרמה לו להיעדר רבות מביתם. עם הזמן, האישה הכירה חבר בעבודתה, שעם הזמן הפך למאהב שלה, איתו היא ניהלה קשר רומנטי סוער ומפתיע.

האישה, שהבינה שבעלה כהן ולכן על פי ההלכה לא יכול להיכנס אל בית העלמין, ניצלה את ההזדמנות וניהלה את הרומן האסור שלה בחניית בית העלמין. אחרי מספר מפגשים אינטימיים הבעל החל לחשוד באשתו והחליט לפנות אל עורכת דינו, שרין סולן, שייעצה לו לשכור בלש פרטי. בחלוף מספר ימים, הבלש סיפק לבעל ראיות חותכות וטען: "אשתך מצאה אזור 'סטרילי' הזוי לקיים את מפגשיה עם המאהב – חניון בית העלמין". 

הבעל, שנותר המום מהממצאים, החליט להתעלם מהאיסור ולארוב לאשתו במקום בו הבלש צילם בחשאי את מפגשיה. בדיוק כפי שאמר הבלש, בשעת לילה מאוחרת האישה הגיעה יחד עם המאהב שלה לחניון, שם הם ישבו יחד ברכבה. הבעל שבור הלב ניגש אל הצמד והתעמת עם אשתו: "את צריכה להתבייש, את מורה ואימא לשני ילדים, תראי לאיזה שפל ירדת". 

בתגובה האישה טענה: "ישבתי עם חבר לעבודה במכונית, בחניה של בית הקברות, אבל לא היה בינינו כל קשר רומנטי". מה שהאישה לא ידעה, זה שבידיו של בעלה כבר ישנן תמונות אינטימיות שלה מתנשקת עם המאהב שלה בתוך המכונית. בתום התקרית בני הזוג נשלחו לגישור, אך הבעל הבהיר, באמצעות עו"ד סולן, כי "אין דרך חזרה". על אף שהגירושין בלתי נמנעים, האישה ביקשה שלום בית ובעיקר חיסיון על האירוע, כדי לא לפגוע בילדיה ובמקום עבודתה.