פרשה מזעזעת התרחשה באוהיו, ארה"ב, במסגרתה ארבעה בני משפחת בלר נעצרו בחשד להתעללות מינית כחלק מכת נוצרית בה הם לוקחים חלק. רוברט בן ה-54, דבורה בת ה-49 ושני בניהם, ג'ונתן בן ה-26 וג'וסיאה בן ה-24, נעצרו לאחר שצעירה בשם שרה בלר, שהייתה חלק מהמשפחה, דיווחה על ההתעללות המחרידה שעברה. צפו בדיווח של ערוץ החדשות WBNS 10News: 

לפני שלוש שנים שרה, בת ה-19, ברחה ממשפחת בלר והועברה למשפחה אומנת. שרה היא אחת מבין 19 אחים, כאשר על פי החשד הגדולים מביניהם נהגו להתעלל מינית בקטנים, בזמן שזוג ההורים ידע על המתרחש. על פי הדיווחים, התברר כי במשך שנים משפחת בלר ניהלה כת נוצרית חולנית שנוהלה על ידי דודה של שרה, ג'יימס בלר. 

ג'יימס נהג לטעון כי המשפחה נערכת למצב של "אפוקליפסה" על ידי השתתפות באורגיות וקיום יחסי מין. "כל הילדים היו חייבים למלא את הדרישות של ג'יימס, בין אם רצו או לא", הסבירה שרה בראיון לתקשורת המקומית. בהמשך היא הוסיפה כי גם בזמן חולי או עייפות הם נאלצו להשתתף ביחסי המין, ולדבריה, ג'יימס היה מעודד את אחיה להכניס את האחיות הצעירות להריון. מתוך בית המשפט נגד האם, דבורה בלר: 

כמו כן, שרה הוכרה בפני הרשויות כבר בשנת 2018, לאחר שהוריה אשפזו אותה בכפייה במחלקה פסיכיאטרית. לאחר ששרה הביעה כוונה לספר למטפלים כיצד מתעללים בה בבית, נחשפה הכת החולנית. מוקדם יותר החודש בני משפחת בלר נעצרו בחשד להתעללות מינית ועברות מין, אך הם ממשיכים להכחיש את ההאשמות נגדם. ערבות שחרורם עומדת על סך של מיליון דולר.