בגיל 76, ראש הכת הפוליגמית הגדולה ביותר , ציונה צ'אנה, הלך לעולמו והותיר אחריו 39 נשים, 94 ילדים ו-33 נכדים. אתמול (ראשון), ראש מחוז מיזורם שבהודו, זורהמטגה, אישר את הידיעה על מותו בעמוד הטוויטר שלו, שם הביע את תנחומיו על לכתו של צ'אנה. על פי הדיווחים, צ'אנה מת אחרי שסבל בחייו מסכרת ולחץ דם גבוהה. 

על פי סוכנות הידיעות PTI, מצבו הרפואי של צ'אנה החל להתדרדר לקראת שעות אחר הצהריים בביתו בכפר, בעקבות כך משפחתו לקחה אותו לטיפול בבית החולים הסמוך. תוך שעות ספורות הרופאים הכריזו על מותו של צ'אנה, המחזיק בשיא מטורף כבעל "המשפחה הגדולה ביותר בעולם" המונה 181 נפשות. 

ציונה צ'אנה (צילום: רויטרס)
ציונה צ'אנה (צילום: רויטרס)

מלבד התואר, שרבים בעולם מנסים לטעון שהם הראויים לו, הכפר בו חיה משפחת צ'אנה הפך עם השנים למוקד תיירות מבוקש בעקבותיהם. צורת החיים המרתקת ויוצאת הדופן של המשפחה הגדולה עלתה לכותרות כבר לפני שנים, שכן המשפחה חיה בבית בן ארבע קומות המכונה "Chuuar Than Run", המונה כ-100 חדרים לילדים ועוד מעונות פרטיים לנשים. 

28 מתוך 39 הנשים של צ'אנה (צילום: רויטרס)
28 מתוך 39 הנשים של צ'אנה (צילום: רויטרס)

על פי סוכנות הידיעות רויטרס, צ'אנה נולד בשנת 1945 ופגש את אשתו הראשונה, המבוגרת ממנו בשלוש שנים, כשהיה בן 17 בלבד. המשפחה שייכת לכת נוצרית בשם "Hannah Paul", המונה בסך הכל כ-2,000 משתתפים בכל העולם, כאשר רובם חיים בסמוך לכפר בו חיה משפחת צ'אנה.