האנה האריס, בת 23, שעבדה כסייעת הוראה, שלחה הודעות טקסט לאמו של נער בן 14 לאחר שפיתחה עמו מערכת יחסים במסגרת היכרותם בבית ספר. בית המשפט של סנט אלבנס קראון, שמע כיצד האריס רימתה את הוריו של הנער, כשהציגה עצמה בפניהם בשם אוליביה, אמה של קיילה, חברתו הפיקטיבית של הנער וכתבה להם שבנם נפגש עם בתה בשעות שאחרי הלימודים. כמה שעות לאחר מכן, האריס והנער קיימו יחסי מין בחניון. באחד הטקסטים ששלחה האריס נכתב: "נראה שקיילה ו...(הילד) מסתדרים נהדר יחד".

האריס, שהיתה אז רק בת 21, נכלאה לשש שנים לאחר שהואשמה בבעילת קטין. האישה הכחישה את ארבעת האישומים שהיו נגדה בדצמבר 2019 ובינואר 2020, והיא הואשמה רק באחד מארבעתם. היא מחקה התכתבויות שהיו לה עם הילד ברשתות החברתיות, שתיעדו שבשלב כלשהו הסיעה אותו לקנות את הממתקים האהובים עליו. הפדופילית גם אפשרה לנער לעשן חשיש במכוניתה.

פדופיליה (צילום: אילוסטרציה, ingimage/asap)
פדופיליה (צילום: אילוסטרציה, ingimage/asap)

סייעת ההוראה הועמדה לדין רק כאשר אחיו הגדול של הילד גילה זאת וסיפר לאמו. התובע סיימון ווילשייר אמר לבית המשפט: "שני ההורים האמינו שהם דיברו עם אוליביה בטלפון ואמו החליפה איתה הודעות טקסט. השמות אוליביה וקיילה היו פיקטיביים לגמרי כדי להסתיר את העובדה שהאנה נפגשת עם הנער מעבר לשעות הלימודים. ההורים למעשה דיברו עם גב' האריס", הוא הוסיף: "כשההורים גילו שמדובר בתרמית, מיד הבינו שהם הובילו בלי משים את הקשר. הם הולכו שולל על ידי הילד מתוך אמונה שהוא פוגש מישהי בת גילו". הוא המשיך: "כסייעת הוראה בבית הספר, האריס הייתה מודעת לגילו הצעיר של הנער - פעילות כזו היא עבירה פלילית ללא קשר לשאלה אם הדברים נעשו מרצונו המלא של בן ה-14".

השופטת קרוליין וויגין התייחסה למעשיה של האישה: "ניצול לרעה של אמון. דבר הכרוך בתכנון משמעותי", היא אמרה: "להתנהגות שלך הייתה השפעה הרסנית על חייו של אותו צעיר".

לפני גזר הדין, ג'וליה פלנגן שמייצגת את הנאשמת, טענה כי ההודעות והנסיעות לא כוונו במיוחד לקשר מיני. השופטת וויגין נכנסה בדבריה ואמרה בחריפות: "זה לחלוטין לא הולם ליצור מערכת יחסים כלשהי עם נער בגיל כה צעיר. היא בחרה להתעלם מעובדה זו וניצלה לרעה את האמון שניתן בה". הסנגורית הוסיפה: "היא מצטערת קשות על שהסתבכה (עם הנער) והיא ביקשה שמסור לבית המשפט שהיא לא התכוונה לגרום לו נזק".