סנואו, כלב בן 7, הפך לחברם הטוב של העגלים כי הוא מבין איך זה להרגיש נטוש. הכלב הלבן והמקסים חי עם בעליו, קריסטין פייר בן ה-36 בחווה שלהם בבליינד בייט שבאוסטרליה, והוא אובססיבי לחלוטין לכל אחיו הפרים הצעירים.

ממשחקים במהלך היום ועד השינה בלילה, אכילה ואפילו התכרבלות. אין שום דבר שסנואו לא יעשה כדי למנוע מהעגלים העזובים להרגיש עצובים ובודדים. פייר סיפרה: "הכלב תמיד היה רגיש לבני הפרות. כשהם מופרדים מהאם, הם מפוחדים וביישנים כשברוב המקרים הם בני יום אחד בלבד".

בת ה-36 מגדלת את הפרות הצעירות בשנים האחרונות ותיעדה את הקשרים שסנואו יצר עימן. היא סיפרה שהוא תמיד נמשך לעגלים החולים והחלשים שמגיעים לחווה, והוא תמיד נצמד אליהם ולא עוזב עד שהם מתאוששים. "באותה המידה העגלים אוהבים את סנואו. הם יוצרים עימו קשר מיוחד והם תמיד לצידו. אחת הפרות בשם טדי, היתה אובססיבית לגביו ונהגה ללכת אחריו לכל מקום, תמיד רצתה לשחק ולעשות איתו כל דבר קטן".

כל הפרות היתומות, מגיעות בדרך כלל עקב שחיטה של הוריהן או שימוש לתעשיית החלב. סנואו גם הוא כלב יתום שפורסם לאימוץ בעיתון מקומי. פייר הוסיפה: "חלק ממני חושב שבגלל שסנואו התייתם בעבר ונדד גם הוא מבית לבית, הוא קצת מבין את הפרות. הוא נשמה מאוד אמפתית שפשוט תבלה עם הפרות עד שירגישו בנוח. הוא תמיד בשער הקדמי, מוכן לקבל את פניהם של החדשות שמגיעות. הוא כל כך מקסים ועדין עם כל יצור או אדם שבא איתו במגע".