מעריציו של וולוגר אמריקאי, שצרך רק בשר נא ב-166 הימים האחרונים, חוששים שהוא עלול "לאבד את שפיותו". האיש מאחורי חשבון האינסטגרם Raw meat experiment, התחיל את ה"טרנד" המוזר שלו בסוף השנה שעברה כשהתבדח שהוא יעשה זאת "כל יום עד שאמות מחיידקים".

הארוחות שהוא צורך, מכילות סטייקים, דגים וחזה עוף (כולם ללא כל בישול או צלייה), ומשקאות מחלמון ביצה, חלב חי ומים "טבעיים". המנהגים המוזרים שסיגל לעצמו לאחרונה, משכו אליו קהל עוקבים של למעלה מ-144 אלף. עם זאת, בשל הסיכונים הבריאותיים הקשורים לאכילת בשר נא, חלק מהעוקבים שלו דואגים לשלומו יותר ויותר.

בסרטון האחרון שלו, בעודו לועס "2 קילו של בשר נא", האיש הסביר את הבחירה המוזרה שלו, וכתב על השקפת עולמו: "בשר הוא המזון היחיד שיש לו את כל המיקרו-נוטריינטים שאדם צריך. למדתי הרבה על טבע, חקלאות, אדמה, היסטוריה ותזונה על ידי מעקב אחר טורפים".

בתגובות, העוקבים שלו מיהרו לפקפק בהלך הרוח שלו, והציעו לו הצעות מועילות כיצד לנהוג כדי להיות אדם בריא יותר. גולש אחד כתב: "שתה מים אחי". אחר התבדח: "תסתכל על העמוד שלך ותגיד לי שלא השתגעת. איבדת את הדעת". אדם נוסף כתב לו שהוא מניח שהוא עושה זאת רק כדי למשוך עוקבים נוספים ושהוא גורם לעצמו יותר נזק מאשר תועלת.

עוד נכתב: "הדרך היחידה לוודא שהניסוי שלך לא פוגע בך, יהיה לבצע בדיקת דם. האם אתה מוכן להיבדק ולפרסם כאן את התוצאות". גם ללא הבדיקות, נראה שיש הסכמה רפואית ברורה כשמש, האם מומלץ לאכול באופן קבוע בשר נא (רמז: זה לא מומלץ).  ישנן מספר רב של בעיות שאדם שצורך בשר נא יאלץ להתמודד איתן, כולל הרעלת מזון.