סקוט סי וורינג, מנהל ערוץ יוטיוב בשם UFO Sightings Daily, פרסם סרטון בו הוא משתף תמונות שצולמו על מאדים, ולדעתו "זו ההוכחה לכך שחייזרים חיו פעם על מאדים". בקליפ, מציג סקוט את הצילומים, בהם ניתן לראות "כניסה לקבר", ומשווה אותה לשער לקברו של רעמסס במצרים בעתיקה.

היוטיובר טוען שהמעבר מיועד ליצורים בגובה שמונה אינץ', והוא מאמין שהם חיים כרגע על הפלנטה. הוא הסביר: "יש כל כך הרבה הוכחות לכך שחייזרים קיימים. תראו את התמונות האחרונות שצולמו השבוע. שתיהן מציגות פתח אל צלע הגבעה. הכניסה נראית מאוד דומה לכניסות המצריות העתיקות בעמק המלכים במצרים".

הוא הוסיף: "עם כל כך הרבה ראיות קונקרטיות, אני לא יודע איך ארכיאולוגים מתעסקים רק בתעלומות החיים בשלבים שונים. מאדים הוא הוכחה לחיים כה קדומים, שחורגים מכל מה שיש לכדור הארץ להציע. הוכחה של 100 אחוזים לכך שמינים אינטליגנטיים עתיקים חיו ושגשגו פעם על מאדים".

כוכב מאדים (צילום: רויטרס)
כוכב מאדים (צילום: רויטרס)

מעריציו של היוטיובר מטאיוואן, השתכנעו מהתאוריה שלו, כפי שכתב אחד המגיבים: "אני תוהה אם מדובר בפיר אוורור למקום שנמצא מתחת לאדמה". אחר הוסיף: "אני לא יכול לחלוק על העובדה שזה נראה כמו פתח לאיזה מקום מסתורי". שלישי הגיב: "מאוד מעניין בלשון המעטה. מוזר ונפלא בו זמנית".