אמארה מייפל בת ה-25, נולדה באילינוי שבמרכז ארה"ב. בגיל 18 היא הצטרפה לתעשיית הפורנו עוד כשחלמה להיות שפנפנת פלייבוי לוהטת. היא קיבלה את שם הבמה "לאנה רודס" ועבדה בתחום שמונה חודשים בלבד. היא נותרה מצולקת נפשית וכיום, בגיל 25, היא חושפת שלמרות שעברו שש שנים מאז, היא עדיין לא מצליחה להתאושש מהטראומות שעברה.

View this post on Instagram

A post shared by Lana Rhoades (@lanarhoades)

"אני לא אומרת שכל סצנה הייתה איומה, אבל היה קומץ שהספיק כדי לגרום לי נזק", סיפרה מייפל. "היו שלושה עד חמישה מקרים שהיו מאוד טראומטיים עבורי, בין אם שנשלחתי לסט עם גבר מבוגר מדי או שלחצו עלי לעשות דברים שפחדתי לעשות כי זה היה קיצוני עבורי", חשפה הצעירה.

"היו לי חברות שנחנקו מספר פעמים עד שהן התעלפו במהלך הצילומים. קורים שם דברים מטורפים שפוגעים בגופם של אנשים לשארית חייהם. אני מרגישה במאסר עולם ואני לא יכולה לברוח מזה", הוסיפה בת ה-25. "בכל מקום שאני הולכת אליו, אני חושבת על זה שכולם ראו אותי עירומה". בראיון אחר לפלייבוי, מייפל חשפה כיצד סבלה ממחשבות אובדניות כתוצאה מהחוויות שעברה.

View this post on Instagram

A post shared by Lana Rhoades (@lanarhoades)

"אפשר להיכנס לענף ולהחליט כל אחת לעצמה מה היא מוכנה או לא מוכנה לעשות. אני אמרתי מראש שלעולם לא אשתתף בסקס קבוצתי או בדברים דומים, אבל אז הסוכנים מצליחים לשכנע בטענה ש'הטובות ביותר עושות את זה', ומשכנעים שכך יאהבו אותי יותר. התחלתי להרגיש שאני מאכזבת את הסוכן שלי אז פשוט עשיתי את כל מה שחשבתי שלא אעשה".

View this post on Instagram

A post shared by Lana Rhoades (@lanarhoades)

כיום רודס, בשם הבמה שלה, היא אמא לבן בשם מילו. היא מתפרנסת בעיקר במדיה החברתית OnlyFans. היא סיפרה כי שם היא מרוויחה שם הרבה יותר ממה ששולם לה בתקופה שעסקה בפורנו. "אני מפרסמת את החוויות שלי כדי שנשים וצעירות אחרות יבינו שהתעשייה הזו בכלל לא זוהרת. בדיוק להפך - היא מצלקת את הנפש למרות שהכל נראה כיף דרך הסרטונים".