החור השחור שכולנו מכירים הוא רק אחד, מבין אין ספור חורים שחורים שהתגלו בגלקסיה לאורך השנים. כעת, מדענים אוסטרליים חשפו תגלית מדאיגה של חור שחור חדש הגדול פי 500 מזה שהכרנו הממוקם במרכז שביל החלב. אם החור השחור ימשיך לגדול, נראה שגם הכוכב שלנו עומד בפני סכנה. צפו בדיווח של אתר החדשות האוסטרלי Sky News:

על פי הדיווח של אתר המדע Space.com המדענים טוענים כי הם מצאו חור שחור כל כך גדול, עד כדי כך שכל מערכת השמש שלנו יכולה להיבלע בתוכו. החוקר הראשי של צוות המדענים, ד"ר כריסטופר אונקן מהאוניברסיטה הלאומית באוסטרליה, הסביר כי איתור של החור השחור המדובר היה כמו "מחט גדולה מאוד ובלתי צפויה בערמת שחת". 

האטסרונומים ברחבי העולם חיפשו כבר למעלה מ-50 שנה אחר תגלית מהסוג הזה. הם אמנם חשפו לאורך השנים כמה חורים שחורים קטנים יותר, אך זה מהגדולים והמאיימים ביותר. "אין לנו מושג איך החור השחור הענק הזה הצליח לחמוק מענינו בלי ששמנו לב", אמר ד"ר אונקן. 

לדבריו, הוא וצוות החוקרים שלו עובדים בימים אלו על ניסיון לפצח מדוע ומהיכן הגיע החור השחור הזה. "האם קרה משהו קטסטרופלי בגלקסיה? או שאולי שתי גלקסיות התנגשו זו בזו?", תהה המומחה. 

אם נבהלתם מספיק מהגילוי המאיים, תנו לנו להרגיע אתכם ולספר שהחוקרים כמעט בטוחים שלא יוכלו למצוא חור שחור גדול יותר מזה. כעת, נשאר רק לפצח כמה הוא עלול להשפיע על מערכת השמש בה אנו חיים, והאם באמת חיינו על כדור הארץ נמצאים בסכנה.