חוקרי המשטרה חשפו כיצד אב מאוסטרליה יצא מחדר האמבטיה והשאיר את בתו ללא השגחה במים במשך דקות ארוכות. לאחר שנזכר, חזר פנימה ומצא אותה מחוסרת הכרה.

"כך נראית התעללות בילדים": תמונה של תינוק במטוס עוררה סערה ברשת
תיעוד מזעזע: תינוק נפל לבור בעומק של 152 מטר לעיני הוריו
"חסרי אחריות": ילדה כמעט הותקפה על ידי חיה - ההורים הואשמו

דניאל ג'יימס גלאגר, אביה של התינוקת, הואשם בהריגה במסגרת עסקת טיעון. בבית המשפט נטען: "המעשים שלו גרמו למותה של התינוקת. אפשר היה למנוע זאת". כעת, הוא נידון למאסר אחרי שהורשע בהריגת בתו. הטרגדיה ארעה ב-2 באפריל, כאשר השאיר האב את לאה בת ה-15 חודשים בסך הכל, באמבטיה מבלי להשגיח עליה והיא איבדה את הכרתה ובסופו של דבר מתה.

ממצאי החקירה חשפו השאיר את המים זורמים ולא סגר את הברז לפני שיצא לעשן. הוא העביר את הדקות הארוכות הללו בדפדוף בפייסבוק, ורק כעבור שבע דקות, כשהבחין במים שהחלו לדלוף מגדות האמבטיה, הוא רץ פנימה ומצא את לאה צפה על בטנה. האב טען בבית המשפט העליון בבריזבן כי הזעיק אמבולנס למקום וניסה לבצע בבת פעולות החייאה. בשלב מסוים, הוא התקשר לאמה של הילדה, שילן, ממנה נפרד שנתיים קודם לכן. התינוקת פונתה לבית החולים, שם הרופאים קבעו את מותה. 

התובע כריס קוק, התייחס לכך שהאב הביע חרטה על מעשיו, אבל הגדיר את מותה של התינוקת כ"הרבה מעבר לרשלנות". קוק הוסיף: "המעשים שלו גרמו למותה של התינוקת – אפשר היה להימנע מזה". בינתיים, סנגורו של גלגר ציין שהאב "יתמודד עם האשמה למשך שארית ימי חייו". האב הודה במעשיו 4 חודשים אחרי הטרגדיה במסגרת עסקת טיעון עם הפרקליטות. הוא הורשע בסעיף הריגה ונידון ל-5 שנות מאסר – 15 חודשים מהן בפועל והשארית על תנאי.