מרוץ נגד הזמן: הילדה סלין, בת הארבע ממצרים, סובלת מניוון בעמוד השדרה, הגורם לה לקשיים חמורים בנשימה, בליעה ופעולות בסיסיות דומות. כדי להציל אותה, סלין זקוקה לתרופה מסוג "Zolgensma", טיפול גנטי חד פעמי שיוצר על ידי חברת "נוברטיס" השוויצרית שמבטיחה כי לתרופה "השפעה מתמשכת על חיי המטופל".

למרות הצורך הדחוף בזריקה, היא אינה זולה ומחירה עומד על שני מיליון דולר, כאשר משפחתה הצליחה לאסוף עד כה כמיליון וחצי דולר. הוריה של סלין אופטימיים, אך מצבה של סלין ממשיך להיות קשה, ועל כן פועלים במרוץ נגד הזמן, כאשר ברקע החשש להידרדרות מהירה במצבה.

הוריה של סלין גילו כי היא חולה במחלה כשהחלה להימנע מאכילה וסבלה מבעיות נשימה מאז שהייתה כבת 11 חודשים. כעת, ההורים המודאגים ממשיכים בחיפוש אחר תורמים, ובפוסט שפרסמו בפייסבוק כתבו כי "ניוון שרירים היא מחלה נפוצה כיום, שאלוהים ירפא את כולם, תארו לעצמכם שאם מיליון אזרחים יתרמו כ-30 לירות מצריות, הם ידאגו להמשך חייה של הילדה שסובלת בכל רגע, וכך גם משפחתה".

מאז פרסום הפוסט, רשת הטוויטר החלה להיות מוצפת בהאשטאג "הצילו את סלין". כעת, משפחתה מקווה להשיג את כל הסכום שנשאר על מנת לקנות את התרופה היקרה בכך לנצח את המחלה הקשה.