הוא עבר חרם כשהיה בן 14, סבל מהצקות בלתי פוסקות ומבריונות אותן הוא סוחב עמו עד היום הזה. כעת, הוא מעביר הרצאות בבתי ספר יסודיים במסע הסברה לצעירים בני אותו הגיל בו עבר את החרם ופחות - כיצד להתמודד במצבים דומים.

ליאור משיח בן ה-27 מבת ים, שחקן במקצועו, מפרסם לעתים קרובות סרטונים בחשבון ה-TikTok שלו המונה כ-36 אלף עוקבים, ומוכר ברחבי הרשת בעיקר כמי שצועק "מי הכין את ההמבורגר הזה?". לאחרונה הוא החל להתמקד בחרמות ובבריונות בבתי הספר, כשבאחד הסרטונים שלו הוא הציע לבני הנוער: "אם אתם עוברים חרם או בריונות - פנו אלי. אני אגיע לכיתה שלכם ונדבר על התופעה. בואו נשים לזה סוף".

@lior_mashiach #המבורגר #CapCut #ליאורמשיח #מיהכיןאתההמבורגרהזה? #מיהכיןאתזה #חרם #בריונות #הרצאה #כיתה #חשוב ♬ Emotional Piano for the Soul (Inspirational Background Music) - Fearless Motivation Instrumentals

הקליפ של משיח צבר אלפי צפיות והפניות לא איחרו לבוא. הוא הוזמן להרצות בבית ספר בבית יהושע, כשעוד לפני כן, הורי הקטינים הלומדים בכיתה התבקשו לחתום על הסכמה כי ילדיהם יוכלו להשתתף בצילומי ההרצאה. בתיעוד, נראה בן ה-27 מסביר מדוע לא כדאי לקחת חלק בחרם, איך לסייע לחבר שנקלע לבריונות, איך להתמודד עם הקושי והכאב ואפילו השתמש בהדגמה תיאטרלית. 

משיח סיפר למעריב: "זו הרצאה שאני עושה לגמרי בהתנדבות, כשליחות, ואני מתכנן לעשות אותה גם בערים נוספות. אני מספר שם גם על החרם האישי שלי שעברתי כשהייתי בכיתה ז', אני מתייחס לשלושה גורמים, לבריון, לרוב הדומם מהצד ולקורבן - שחשוב לי להדגיש בפני בני הנוער שלא יראו את עצמם כקורבן - אלא שידעו איך להתמודד עם הסיטואציה אליה הם נקלעו. זה משהו שאני חושב שצריך להיות בראש סדר העדיפויות שלנו כיום, עם כל האלימות שמשתוללת ברחובות והבריונות ברשתות".

@lior_mashiach #ליאורמשיח #המבורגר #מיהכיןאתזה #CapCut #מיהכיןאתההמבורגרהזה? #חרם #בריונות #כיתה ♬ Gonna Fly Now - Rocky Orchestra

קטע הווידאו חולק לחמישה סרטונים שכל אחד מהם נוגע ללב של כולנו ובמיוחד להורים לילדים בני אותו הגיל. כל הקליפים יחד צברו למעלה מ-50 אלף צפיות וגולשים רבים פרגנו למשיח על כך שהוא מנצל כראוי את הפלטפורמה הוויראלית בקרב בני נוער, בכך שהוא פועל למניעת חרם ובריונות בבתי הספר ובכלל.