במכתב שהשאירה המלכה אליזבת השנייה, היא התייחסה למה שברצונה שיקרה אחרי לכתה, אך לאחרונה, מקורות חשפו כי הממלכה פועלת בניגוד להוראות שהשאירה המלכה.

קמילה פרקר-בולס, הייתה ידועה בעבר בתור הדוכסית מקורנוול עד ליום מותה של המלכה אליזבת השנייה בחודש ספטמבר האחרון. היא נישאה למלך צ'ארלס השלישי בשנת 2005, עוד כשהיה ידוע בתור הנסיך מווילס, וכשזה עלה לכס המלכות אחרי מות אמו, פרקר-בולס הפכה ל"מלכה-רעיה" של הממלכה המאוחדת.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

צ'ארלס וקמילה (צילום: רויטרס)
צ'ארלס וקמילה (צילום: רויטרס)

כעת, על פי הדיווחים, "המלכה-הרעיה" תקבל ככל הנראה שינוי בתואר ותיקרא "המלכה" - וזאת בניגוד לרצונה של חמותה המנוחה, המלכה אליזבת. השינוי בתואר יוענק ככל הנראה לאחר הכתרתו של המלך צ'ארלס השלישי בחודש מאי השנה, כך דיווח ה"דיילי מייל" ביום שבת.

השינוי בתואר נוגד את צוואתה של המלכה המנוחה, שכתבה במפורש את כוונותיה כלפי פארקר-בולס במכתב שכתבה בפברואר 2022. "וכאשר, במלוא הזמן, בני צ'ארלס יהפוך למלך, אני רוצה שתעניקו לו ולאשתו קמילה את אותה התמיכה שהענקתם לי, ומשאלתי הכנה בבוא העת היא שקמילה תוכר כמלכה-רעיה כשהיא ממשיכה את השירות שלה בנאמנות", כתבה המלכה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

המלכה אליזבת השנייה (צילום: רויטרס)
המלכה אליזבת השנייה (צילום: רויטרס)

מקורות סיפרו ל"דיילי מייל" כי ארגון הצדקה של פרקר-בולס מותג מחדש כ"חדר הקריאה של המלכה" במקום "חדר הקריאה של הדוכסית מקורנוול". בני הזוג המלכותיים יוכתרו יחד ב-6 במאי במנזר וסטמינסטר. נכדיה של המלכה-הרעיה מנישואיה הראשונים, אשר הורחקו מאור הזרקורים, צפויים לזכות גם הם בתואר בטקס.