הפסיקו לשמור בבטן: עמותת ער"ן יצאה בקמפיין חברתי בשיתוף TikTok

TikTok ישראל ועמותת ער"ן יצאו בקמפיין דיסטרפשיין חברתי לעידוד שיח של שיתוף, הקשבה והכלה. עד כה הקמפיין גרף מעל 20 מיליון צפיות ועשרות פניות התקבלו בער"ן מבני נוער שפנו לראשונה

רחלי קירמה צילום: פרטי
מוקד ער"ן
מוקד ער"ן | צילום: ער"ן
שחר כהן, לקח חלק בקמפיין לעידוד שיח של שיתוף, הקשבה והכלה | צילום:

דפנה גיא-שטגמן, מנכ"לית אג'נדות: "אנו נרגשים וגאים לקחת חלק בקמפיין חשוב, חדשני בשיתוף TikTok ישראל. בדיוק בעת הזו, החשיבות של שיח מקרב, הפחתת חרדה ולחץ, הקשבה, הכלה ואחריות חברתית הכרחיים, חשובים ורלוונטיים לכולנו. אג'נדות הינה חברה המתמחה באג'נדות שיווקיות-חברתיות למותגים וארגונים חברתיים וככזו' שואפת לייצר אימפקט באמצעות חדשנות, ערכים והרבה לב. אנו מקווים ומאמינים שנצליח להעביר את ערכי ער"ן הכוללים הקשבה ושיח באמצעות הקמפיין החשוב הזה".

לירן רוזן, השתתפה בקמפיין של עמותת ער"ן ו-TikTok | צילום:

ברק הרשקוביץ, מנהל תחום המגזר הציבורי בTikTok ישראל: ״TikTok היא פלטפורמה עם כח אדיר ליצירת דעת קהל, טרנדים והעברת מסרים. ההשפעה שלה על קהלים בישראל גדולה מאד. החיבור בין TikTok והאפשרויות שהיא מעניקה לבין עמותת ער״ן עם פעילותה החשובה ייצר השפעה חיובית אדירה על החברה בישראל. אנחנו מאמינים שבזכות הקמפיין יוטמע המסר החשוב שגם לאנשים חזקים יש רגעים חלשים ואם נתקלתם בקושי – יש גורמים מקצועיים וזמינים שנמצאים ממש מעבר לקו״.

טליה ברטפלד, לקחה חלק בקמפיין החברתי | צילום:
תגיות:
רשתות חברתיות
/
ער"ן
/
סיוע נפשי
/
טיקטוק
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף