דפנה גיא-שטגמן, מנכ"לית אג'נדות: "אנו נרגשים וגאים לקחת חלק בקמפיין חשוב, חדשני בשיתוף TikTok ישראל. בדיוק בעת הזו, החשיבות של שיח מקרב, הפחתת חרדה ולחץ, הקשבה, הכלה ואחריות חברתית הכרחיים, חשובים ורלוונטיים לכולנו. אג'נדות הינה חברה המתמחה באג'נדות שיווקיות-חברתיות למותגים וארגונים חברתיים וככזו' שואפת לייצר אימפקט באמצעות חדשנות, ערכים והרבה לב. אנו מקווים ומאמינים שנצליח להעביר את ערכי ער"ן הכוללים הקשבה ושיח באמצעות הקמפיין החשוב הזה".
ברק הרשקוביץ, מנהל תחום המגזר הציבורי בTikTok ישראל: ״TikTok היא פלטפורמה עם כח אדיר ליצירת דעת קהל, טרנדים והעברת מסרים. ההשפעה שלה על קהלים בישראל גדולה מאד. החיבור בין TikTok והאפשרויות שהיא מעניקה לבין עמותת ער״ן עם פעילותה החשובה ייצר השפעה חיובית אדירה על החברה בישראל. אנחנו מאמינים שבזכות הקמפיין יוטמע המסר החשוב שגם לאנשים חזקים יש רגעים חלשים ואם נתקלתם בקושי – יש גורמים מקצועיים וזמינים שנמצאים ממש מעבר לקו״.