בני זוג מצפון הארץ הנשואים כבר למעלה מעשור, החליטו לחגוג השנה את ליל הסדר אצל הורי הבעל, שכן בשנה שעברה הם בילו בחג אצל הוריה של האישה. אך לפני כשבועיים, ביקשה בת הזוג להעמיד את בעלה במקומו והבהירה לו: "המחאה הקיצונית של ההורים שלך, הפעילות הבלתי פוסקת, שיחות הסלון בחודשים האחרונים כבר יצאו לי מכל החורים".

היא הדגישה: "השנה אני והילדים נציין את החג אצל הוריי שוב". באמצעות עורכי הדין שרין ואורן סולן נכתבה בקשה בעניין שהועברה לבעל, בה נטען בין היתר כי האישה מסרבת להגיע לליל הסדר אצל הוריו של בעלה בגלל היותם אנשים "רדיקלים וקיצוניים. שמאלנים שלא רק משתתפים פעילים בהפגנות, הם חלק מהצוותים המארגנים - והם לא מפסיקים לדבר על פוליטיקה ובגנות הליכוד ובנימין נתניהו ממש בצורה חולנית", והדברים לא מאפשרים לה ולילדיה אפשרות לחגוג את החג במחיצתם.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

המחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום: אבשלום ששוני)
המחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום: אבשלום ששוני)

עוד הבהירה האישה באמצעות עו"ד סולן: "התנאי להגעתי הוא ערב ללא שיחות פוליטיות". באותה בקשה, טענה האישה כי היא בהחלט יכולה להבין את המחאה ואפילו היא סבורה כי יש לה מקום, "אבל שהדרך היא קיצונית וזה השיח בתוך הבית, אני מעדיפה להימנע מזה". 

הבעל טוען להגנתו כי המחאה הסתיימה ולכן הסירוב של אשתו קלוש. "המחאה של הוריי היא רק תירוץ". לדבריו, אשתו רוצה לפרק את הזוגיות והיא ניהלה שיחות עם חברותיה בנושא זה כבר כמה חודשים. "אני יודע מה מסתתר מאחורי האולטימטום הזה, אבל אין לי כוונה לוותר או להשתיק את הוריי גם במחיר של פירוק החבילה". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

הדיון במשרד עורכי הדין של גדלי ושרין סולן (צילום: יחצ)
הדיון במשרד עורכי הדין של גדלי ושרין סולן (צילום: יחצ)

בני הזוג נשלחו ליישוב סכסוך כפי שמחייב החוק. השאלה הגדולה היא: האם בליל הסדר הקרוב הם ישבו ליד אותו השולחן.