לכבוד הוולנטיינס, אפליקציית ההיכרויות OkCupid ופאפא ג'ונס, רשת הפיצה האמריקאית הצומחת ביותר בעולם, יוצאות בקמפיין מיוחד הפונה לרווקים ולרווקות. במסגרת שיתוף הפעולה, כל פיצה של פאפא ג'ונס שתמכר, תגיע באריזה חגיגית עם מדבקה בצורת לב. המדבקה תציג נתון מעניין על הקשר בין פיצה ודייטים, שהתקבלה על סמך תשובותיהם של למעלה מ-800 משתמשי OkCupid לשאלות באפליקציה, המתבססות על תחומי עניין משותפים, תחביבים, סגנונות חשיבה ותכונות המאפשרות יצירת מערכות יחסים רציניות.

לפי הנתונים, 76% מהרווקים ורווקות בישראל אומרים שפיצה הוא המאכל האהוב עליהם. כמו כן, 11% מהמשיבים הצהירו שפיצה היא חלק בלתי נפרד מחייהם ולכן גם מדייט מוצלח. לעומתם, 32% סבורים שאוכל הוא רק אוכל ולא מרכיב מהותי בחוויה הרומנטית, בעוד הרוב (57%) אוהבים פיצה, אבל לא רואים בה גורם מכריע.

פיצה - המאכל האהוב ביותר על זוגות (צילום: אינגאימג')
פיצה - המאכל האהוב ביותר על זוגות (צילום: אינגאימג')

כשמדובר בבחירת הפיצה המושלמת בדייט ראשון, נראה כי רוב הרווקים מחפשים פשרה – 55% יעדיפו לבחור יחד תוספות ששניהם אוהבים, בעוד ש-21% מעדיפים שכל אחד יזמין לעצמו את הפיצה החביבה עליו. עם זאת, יש גם מי שפחות מתפשרים: 6% הודו שהם מעדיפים להיות אלה שמחליטים, ו-18% פשוט שמחים שיש פיצה, בלי קשר לתוספות. 

ומה לגבי הדרך שבה אוכלים את הפיצה? כאן יש חוקים ברורים – 83% מהמשיבים מסכימים שאכילת פיצה עם סכין ומזלג היא "Turn off" מוחלט, בעוד ש-17% דווקא מוצאים בזה משהו מושך. 

גם לוקיישן הדייט משפיע על האווירה: 36% מעדיפים לשלב פיצה עם יין בדייט רומנטי, בעוד ש-34% מעדיפים פיצה ביתית לצד בינג' טלוויזיוני. אחרים יעדיפו פיצה כחלק מערב בילוי – 19% אחרי אפטר פארטי, ו-11% לפני הופעה או סרט.

ומה קורה אם הדייט מזמין תוספת שאתם ממש שונאים? רוב האנשים (79%) סבורים שפשרה היא שם המשחק ומעדיפים ללכת על פיצה חצי-חצי, בעוד ש-14% פשוט מזמינים פיצה נפרדת לעצמם. 7% מהמשיבים לקחו את זה צעד קדימה וציינו שלא יוכלו להמשיך את הדייט אם יש פערים קולינריים בלתי ניתנים לגישור. 

אחת הסיטואציות הקלאסיות בדייטים עם פיצה היא הרגע שבו נשארת חתיכה אחרונה. 38% הודו שהם יציעו אותה בנימוס אבל יקוו בסתר שהדייט יסרב, בעוד ש-28% פשוט יחכו לראות מי ירים את הכפפה ראשון. 26% יעדיפו להיות ישירים ולשאול אם אפשר לחלוק, אבל יש גם כאלה שפחות מהססים – 8% פשוט יחטפו את הפרוסה האחרונה בלי לחשוב פעמיים. 

ולסיום, מהי המחווה הרומנטית האולטימטיבית שקשורה לפיצה? 36% מהמשיבים ציינו שערב משותף של הכנת פיצה הוא הדרך הכי מתוקה להראות חיבה, בעוד ש-29% מעדיפים להפתיע את הדייט עם הפיצה האהובה עליו. 24% יוותרו על הפרוסה האחרונה מתוך אהבה, ו-11% אף יכינו פיצה בצורת לב.

פיצה - המאכל האהוב ביותר על זוגות (צילום: אינגאימג')
פיצה - המאכל האהוב ביותר על זוגות (צילום: אינגאימג')

מייקל קיי, מנהל התקשורת וראש תחום המותג ב-OkCupid, מסר: "הוולנטיינס הוא זמן מושלם ליצוור חיבורים, ואצלנו ב-OkCupid אנחנו יודעים שהרבה מהם מתחילים בתחומי עניין משותפים – כולל אהבה לפיצה. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם פאפא ג'ונס, במיוחד לכבוד הוולנטיינס, חג שמוקדש לחיבורים חדשים ומשמעותיים. אוכל תמיד היה דרך לקרב בין אנשים, והחיבור בין פיצה להיכרויות מרגיש טבעי מתמיד".

חן ריכטר, בעלים וסמנכ״לית השיווק של רשת פאפא ג׳ונס: "הקמפיין המשותף בין פאפא ג'ונס ל- OkCupid נועד לחבר בין שני עולמות: אהבה ואוכל, וליצור חוויית וולנטיין ייחודית שמביאה יחד את הפיצה המושלמת עם ההזדמנות למצוא את האדם המושלם. הרעיון מאחורי הקמפיין הוא להציע ללקוחות לא רק פיצה טעימה, אלא גם את האפשרות לחוות את הרגע עם מישהו מיוחד, תוך שימוש באפליקציה פופולרית כמו OkCupid. 

פאפא ג'ונס ו-OkCupid (צילום: יחצ)
פאפא ג'ונס ו-OkCupid (צילום: יחצ)