בימים האחרונים שטפונות וסופות עזות פגעו בהודו, ומספר מנותקי הקשר הידועים למרכז מצב במשרד החוץ עומד כרגע על 185 איש, ביניהם מעל ל-100 אזרחים ישראליים. בהנחיית שר החוץ אלי כהן, מנכ"ל משרד החוץ רונן לוי ממשיך בקיום הערכות מצב באופן שוטף, הכוללות את נציגי השגרירות בניו דלהי, המחלקה לישראלים בחו"ל, ומרכז מצב ואגף אסיה והפסיפיק האמון על הודו, על מנת לאמוד את הפעולות שננקטו עד כה ולפעול ליצירת קשר עם שאר מנותקי הקשר שעדיין נמצאים באזור שנפגע ממזג האוויר הקשה בימים האחרונים. 

סגן שגריר ישראל בהודו, אוהד נקש קינר, סייר במוקדי האסון באמצעות מסוק מיוחד שהושכר על ידי משרד החוץ. בסיוע השלטונות המקומיים וכלל נציגי חברות הביטוח הישראליות באזור, סיפק נקש קינר תמונת מצב מלאה על הנעשה לטובת יצירת קשר עם כלל הישראלים מנותקי הקשר.

בתוך כך, לשכת סוכני הביטוח יוצאת ביוזמה מיוחדת בעקבות האירועים החריגים בהודו, ומזמינה את מי שבן משפחתו או כל אדם היקר לו מנותק קשר לפנות אליה, כדי שתעשה מאמצים ותפעיל משאבים שעומדים לרשותה לעזור ולקשר לכל הגורמים הרלוונטיים. נחמה גולדווסר, יו״ר ועדת הבריאות בלשכת סוכני הביטוח, וצוותה עומדים לרשות המשפחות בטלפונים - 04-8405495.