לפחות שישה בני אדם נהרגו במהלך עימותים שאירעו במחנה עין אל-חילווה, שבאזור צידון בלבנון, כך דיווחה היום (ראשון) רשת אל-ג'זירה. על פי הדיווח, חילופי האש התבצעו בין פתח לבין חמושים מכמה ארגונים אסלאמיסטיים.

מקורות ביטחוניים מסרו לסוכנות הידיעות "רויטרס" כי מפקד הביטחון הלאומי הפלסטיני באזור נהרג במהלך חילופי האש וכי ארבעה מעוזריו נהרגו גם כן. על פי המקורות, חילופי האש החלו לאחר ניסיון התנקשות כושל של מנהיג בפלג המזוהה עם ארגונים אסלאמיסטיים, ובו נהרג אדם אחד. בתגובה, החלו חילופי האש, שגרמו למותם של חמישה פעילי פתח. בעקבות האירועים, בעלי עסקים סגרו את החנויות ואחרים נמלטו ממחנה הפליטים הגדול ביותר בלבנון, כשהמתיחות בין הארגונים השונים עלתה מדרגה.

במקביל, צבא לבנון עדכן כי חייל אחד נפצע לאחר שמרגמה התפוצצה בתוך מפקדה צבאית באזור. סוכנות אונר"א, אשר פועלת לספק שירותים בסיסיים ל-50 אלף התושבים במחנה, הודיעה כי היא מפסיקה את כל הפעילות במחנה עד שהעימותים יעצרו. מטעם הסוכנות נמסר כי "אנו קוראים לכל הצדדים להבטיח את שלומם של האזרחים", וכי העימותים גרמו לנזק בשני בתי ספר שמנוהלים על ידי האו"ם. בתוך כך, כוחות הביטחון הלבנוניים קראו לתושבי צידון להיזהר ולא להסתובב בסמוך למחנה.

העימותים אירעו כחודשיים לאחר ההתפרעויות האחרונות במחנה אשר הביאו למותו של חבר בתנועת הפתח. בחודש מרץ האחרון אירע אירוע נוסף ובו נהרג אדם אחד, במהלך ליל עימותים קשה שפרץ במחנה. מחנה עין אל-חילווה הוא אחד מ-12 מחנות פליטים פלסטיניים בלבנון, שבהם חיים כ-400 אלף בני אדם.